וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "כשנהיה קרובים, אני אדבר על אליפות"

12.1.2013 / 21:59

מאמן מכבי חיפה מרוצה מההתקדמות: "ידענו להתעלות, מכוונים הכי גבוה". תורג'מן יבקש לעזוב למרות ששותף. הדרי: "נשברנו"

one

מכבי חיפה לא עוצרת. הירוקים אמנם נקלעו לפיגור ביתי הערב (שבת) מול הפועל עכו, אבל ביצעו מהפך במחצית השנייה וניצחו 1:3 את המדורגת לפני אחרונה, כדי להתבסס במקום השלישי ולהיות מרחק שש נקודות מהפסגה. חן עזרא כבש צמד (58 ו-83), אבל הכוכב הגדול של המשחק היה ויאם עמאשה, שמראה לאחרונה כי התגבר על הפציעה הקשה והפעם סיפק בישול ובעיקר שער מרהיב ב'ראבונה' מזווית כמעט בלתי אפשרית.

שמחה גדולה הייתה בסיום בחדר ההלבשה של הירוקים. החל ממחר יחלו במועדון להאיץ את הקצב בנוגע להעברות. הקשר ג'ואל דמאו צפוי לעבור בשבוע הקרוב לבני סכנין, משום שזו האופציה היחידה מבחינתו. בנאדו ימשיך לחפש חלוץ, ובמידה שיגיע חלוץ זר, דניאל הייבר יושאל לקבוצה אחרת. דלה ימפולסקי, שלא שותף, אמנם לא מרוצה ממעמדו, אבל בשלב זה לא מתכוון לבקש לעזוב. הדברים שונים לגבי החלוץ אלון תורג'מן. האחרון שותף היום בדקות הסיום ועל אף שכבש בשבוע שעבר, תורג'מן יבקש לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות. האופציות הראשיות הן בית"ר ירושלים ובני יהודה. אלי כהן כבר הודיע שהוא מעוניין בו וביקש מאיציק קורנפיין לצרפו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
עוד חגיגה בירוק. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו, שנותר ללא הפסד מאז קיבל את תפקיד המאמן, אמר בסיום המשחק: "אני שמח על הניצחון. החצי הראשון לא היה כל כך טוב. התחלנו את המשחק לא אגרסיבי, אבל ידענו להיכנס למשחק לאט לאט. אמרתי לשחקנים במחצית שהגולים יגיעו וזה מה שהיה. היינו שווים את הניצחון הזה. אני שמח על הניצחון וזה כיף. הפער עדיין גדול מהפסגה, אנחנו מתקדמים ומתחזקים. כשנהיה קרובים, אני אדבר גם על אליפות. במכבי חיפה מקום שני זה כישלון ואכזבה. אנחנו תמיד שואפים הכי גבוה".

על השאלה מה הביא לשינוי לעומת תקופתו של עטר, השיב המאמן: "כל שבוע מדברים על זה. אנחנו בתקופה טובה, אנחנו מנסים ללמוד ולהשתפר. מכבי חיפה זו קבוצה רצינית, אנחנו שואפים להחזיר אותה למקום שהיא הייתה בו. אלו משחקים שהם מוקשים. עכו באה לפה במצב כשאין לה מה להפסיד, אבל אנחנו ידענו להתעלות ולהביא את היכולת לידי ביטוי. הגישה של השחקנים היא מצוינת, הם אגרסיביים וחכמים. אם ימשיכו ככה הם יגיעו רחוק".

ויאם עמאשה לא ממש התרגש מהשער המרהיב שלו: "לא עבר לי כלום בגול. רק חשבתי על שלוש נקודות. אנחנו מנצחים וזה כיף. יש לנו כישרונות ואנחנו תמיד מאמינים שהגול יבוא. אנחנו שומרים על ההגנה ואחרי זה מבקיעים את הגול שלנו".

כובש הצמד חן עזרא הוסיף: "אנחנו מקווים להמשיך ככה צעד אחרי צעד. יש לנו יותר מזל ויותר מומנטום מאז שבנאדו הגיע. אנחנו לא מתביישים לדבר על אליפות, אבל צריך להיות ריאליים. אם זה ימשיך ככה אנחנו נדבר על זה. צריך להתקדם לאט לאט ולצבור ניצחונות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
את הפנים הנפולות החליף חיוך בסיום. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

שמעון הדרי: "אנחנו נשברים מהר מאוד"

בצד השני, שמעון הדרי סיכם עוד הפסד של עכו: "אנחנו לא שיכפלנו כמו שדיברנו את המחצית הראשונה. אנחנו נשברים מהר מאוד. אסור לטעות מול קבוצה כמו מכבי חיפה, אנחנו יצרנו להם את המצבים וחיפה ניצחה. זו תקופה לא אידיאלית. שחקנים מתחילים לאבד את הביטחון בעקבות הלחץ. שחקנים מגיעים למצבים ולא מנצלים אותם, ולעומת זאת אנחנו סופגים בקלות. אסור להסתכל לאחור, צריך ללכת קדימה ולשפר במקומות שאנחנו צריכים להשתפר. אנחנו קבוצה סימפטית בלי נקודות. אנחנו חייבים להתחיל לצבור נקודות".

על הסיכוי להישאר בליגה אמר הדרי: "אנחנו נמצאים מתחת לקו האדום אמנם, אבל יש פה עניין של מומנטום. אנחנו נתקענו ולא מצליחים לצאת מהמצב הזה. בעבודה קשה ועם חיזוק במקומות הנכונים אנחנו נצא מזה. כל עוד זה תלוי בי אני מאמין גדול בקבוצה ועם חיזוק נכון אני מאמין שנישאר בליגה ואף יותר מזה".

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה (ימין) מול אמייה טגה שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עוד הפסד לעכו. אמייה טגה מנסה לעצור את אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully