וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

12.1.2013 / 21:52

הירוקים המשיכו ברצף ההצלחות, כשחזרו מפיגור מול עכו. עזרא כבש צמד, עמאשה הבקיע שער מרהיב ב'ראבונה'. חיפה שלישית

one

הפועל עכו מעולם לא ניצחה את מכבי חיפה. היא גם לא הצליחה לעצור את הדהירה של הקטר הירוק הערב (שבת). המדורגת לפני אחרונה כבר הוליכה בקרית אליעזר משער מפתיע של מהראן אבו ריא בדקה ה-21, אך המחצית השנייה הייתה כולה של הירוקים, שהפכו את התוצאה ל-1:3 ורשמו ניצחון שביעי בתשעה משחקים תחת הדרכתו של אריק בנאדו. ויאם עמאשה בישל לחן עזרא בדקה ה-58, והגיע לשיאו עם 'ראבונה' גאונית שמצאה את הרשת בדקה ה-73. עזרא השלים צמד בחלוף 10 דקות והשאיר את מכבי חיפה במקום השלישי, בעוד עכו עם הפסד שישי ברציפות ושלוש נקודות מתוך 36 האחרונות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
כולם קופצים על עמאשה. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

בנאדו שמר על ההרכב שהרשים ברביעייה באשדוד והשאיר את אביחי ידין על הספסל, בעוד הפועל עכו הייתה מוכנה לעשות הכל כדי לצאת מהמשבר והופיעה עם שני מגנים ימניים, שניים שמאליים וללא חלוץ טבעי (תמיר כחלון פתח בחוד, אוהד קדוסי המתין על הספסל). הירוקים אמנם הצליחו לכבוש בדקה השביעית, אך הקוון דני קרסיקוב ראה נגיעת יד שלא הייתה והשער החוקי של ויאם עמאשה נפסל. השליטה של מכבי חיפה נמשכה, ומנגד הפועל עכו עקצה עם המגנים המגבים. שגיב כהן, מגן שהוצב כקשר ימני, העביר כדור רוחב לאבו ריא, מגן שמאלי שהוצב בצד השני, והוא הכניע את בויאן שראנוב כדי להשתיק את 9,000 הצופים בקרית אליעזר. גם השופט לירן ליאני לא עזר למארחים, כשלא העניק פנדל בעקבות נגיעת יד של דימקאו פידליס וחתם מחצית עגומה למדי.

זו הייתה הפעם הראשונה שמכבי חיפה נקלעה לפיגור בתקופתו של בנאדו, אחרי שספגה בקרית אליעזר לראשונה מאז המחזור השמיני (קסטוטיס איבשקביצ'יוס מבני יהודה). אלא שהירוקים פיתחו אופי בשבועות האחרונים וידעו לקום מהקרשים. עמאשה, שעבד ללא הפסקה במחצית הראשונה וקופח על ידי צוות השיפוט, קצר את הפירות במחצית השנייה. הוא בישל את השוויון לעזרא לאחר מהלך יפה בדקה ה-58, ואז היה במקום כדי לכבוש את אחד משערי העונה, בראבונה נהדרת מזווית קשה בדקה ה-73. השער המרהיב הזה שחרר את חיפה, שהוסיפה עוד אחד מרגלי עזרא בחלוף 10 דקות וחתמה עוד ניצחון ברצף ההצלחות של בנאדו, הפעם עם חזרה ראשונה מפיגור. הפער מהפסגה רק שש נקודות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל עכו חוגגים. אדריאן הרבשטיין
עקיצה שלא הספיקה. שחקני הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 1: לירן ליאני שרק והוציא לדרך את המשחק בקרית אליעזר.

דקה 7: משומר שלח כדור ארוך לעמאשה, שבעט מצוין אל הרשת אך ראה את הדגל של הקוון קרסיקוב מונף בגלל נגיעת יד. ההילוך החוזר מוכיח: לא הייתה נגיעת יד. מכבי חיפה קופחה.

דקה 9: הירוקים עדיין כועסים על פסילת השער, אבל בינתיים אזולאי העביר כדור מצד שמאל וקטן נגח החוצה.

דקה 19: מרינקוביץ' השתחרר, התקדם באין מפריע מצד ימין ובעט מ-20 מטרים כדור חד ששראנוב השתטח כדי לקלוט.

דקה 21: גול! שער מפתיע בקרית אליעזר. שגיב כהן השתחרר מקטן והעביר כדור רוחב לצד השני, שם אבו ריא שהגיע מאחור הקדים את משומר ושלח לרשת. אבו ריא חוגג שער לאחר שחגג בשבוע שעבר מפציעה ארוכה, 0:1 להפועל עכו.

דקה 23: פידליס נפל יחד עם עמאשה ברחבה ונגע בידו, אבל שוב ליאני טעה ולא שרק לפנדל. שגיאה שנייה של צוות השיפוט.

דקה 25: גורש יצא רע, אזולאי נגח לרוחב ופידליס מנע מעמאשה לכבוש כשהרחיק לקרן. כדור הקרן יצר ערבוביה ברחבה, אבל גורש כיפר על הטעות והדף בעיטה אדירה של קינן מחמישה מטרים.

דקה 32: התקפה טובה של מכבי חיפה. טואטחה הוציא כדור רוחב מצד שמאל, אבל גולסה סיים עם בעיטה חלשה לידיו של גורש.

דקה 33: הפעם הירוקים הגיעו מצד ימין, כשעזרא בעט מ-20 מטרים לידיים של השוער.

דקה 36: אחרי שבע דקות של חיפושים אחר גרביים, גוטליב החליף את פידליס הפצוע.

דקה 44: אזולאי ביצע דאבל פס עם עזרא ומצא עצמו לבדו ברחבה, אבל גורש עצר אותו. מן הצד השני, רועי לוי מצא את כחלון ברחבה, החלוץ לעת מצוא הסתובב ובעט מצוין בשמאל, אבל שראנוב התמתח והדף לקרן.

דקה 45: המחצית הראשונה הסתיימה. מכבי חיפה מוצאת עצמה בפיגור לראשונה בתקופת בנאדו, אחרי שער ראשון שספגה בקרית אליעזר מאז המחזור השמיני.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
עשה צדק. חן עזרא חוגג/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 49: קטן הגביה כדור מצד שמאל, קינן נגח מעל השער.

דקה 58: גול! עמאשה השתחרר מהשמירה של גוטליב, נותר מול מישאלוב ומסר לעזרא שכבש מ-10 מטרים מול גורש את החמישי שלו העונה. מכבי חיפה משווה ל-1:1.

דקה 67: גולסה הוכשל כ-18 מטרים מהשער. קטן לקח את הבעיטה וסובב מעל החומה, אבל רק לקורה הימנית. חוסר מזל לקפטן.

דקה 73: גול! איזה ביצוע של עמאשה. משומר העביר כדור רוחב לעבר ורד, שהחמיץ בצורה מזעזעת מול שער ריק ובעט לגופו של גורש. הכדור חזר לעמאשה, שסיפק ראבונה מזווית קשה ומצא את הרשת. המהפך הושלם, 1:2 למכבי חיפה.

דקה 75: משומר השתחרר ובעט לשער מ-20 מטרים, גורש קלט.

דקה 83: גול! עזרא קיבל כדור מצוין מכיוונו של ורד, נעצר פעם אחת אצל עזרא, אבל בניסיון שני המשיך עם בעיטת יעף לרשת החשופה. צמד לעזרא, 1:3 למכבי חיפה.

דקה 85: טואטחה הכניס כדור מצוין לעזרא, שהחמיץ שלושער ובעט לידיו של גורש.

דקה 90: כחלון סובב כדור מ-16 מטרים, מעל המשקוף.

דקה 90+3: תורג'מן קיבל כדור בצד שמאל, עצר על החזה ובעט החוצה.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה כובש שער 'ראבונה' מול הפועל עכו. טל לוי
מועמד לשער העונה. ויאם עמאשה כובש ב'ראבונה'/טל לוי

הרכבים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (אביחי ידין, 56), אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי (עידן ורד, 46), ויאם עמאשה.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס (אדי גוטליב, 36), משה מישאלוב, דדי בן דיין, אמייה טגה, יובל שבתאי (עמאר זידאן, 77), שגיב כהן, נבוישה מרינקוביץ', מהראן אבו ריא, תמיר כחלון.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המהפך הרגיע אותו. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully