וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב ודודי סלע העפילו לאליפות אוסטרליה

ויינטרוב להט ב-4:6, 3:6 על שוורצמן ועלה להופעת בכורה בגרנד סלאם. סלע גבר 4:6, 6:2, 4:6 על ברר ויחזור להגרלה הראשית

שני נציגים ישראלים הצטרפו הבוקר (שבת) לשחר פאר בהגרלה הראשית של אליפות אוסטרליה, כשאמיר ויינטרוב ודודי סלע השלימו ניצחון בסיבוב השלישי של המוקדמות והעפילו לסיבוב הראשון של הגרנד סלאם הראשון של 2013.

בסיבוב הראשון יפגוש ויינטרוב את גוידו פלה מארגנטינה, המדורג 96 בעולם, ואם יצלח את המשוכה ישחק מול המנצח בין פיליפ קולשרייבר (17 בטורניר) לבלגי סטיב דארסי. סלע הוגרל מול הרוסי המנוסה ניקולאי דוידנקו (40 בעולם), ואם יפתיע הוא צפוי לפגוש את רוג'ר פדרר (2), שיפתח מול בנואה פאייה.

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. ברני ארדוב
סוף סוף גרנד סלאם. ויינטרוב/ברני ארדוב

עבור ויינטרוב, המדורג 196 בעולם, מדובר בהופעה ראשונה בקריירה בטורניר גרנד סלאם בגיל 26. אלוף ישראל הטרי גבר 4:6, 3:6 על דייגו סבסטיאן שוורצמן הארגנטינאי (179 בעולם) בתצוגה נהדרת ורשם הישג נהדר. ויינטרוב נזקק ל-32 דקות בלבד כדי לקחת את המערכה הראשונה, וסגר עניין בשעה ורבע בסך הכל.

סלע, המדורג 114 בעולם, עבד קשה בהרבה מול מיכאל ברר. הגרמני בן ה-33 (135 בעולם) מתח אותו במשך יותר משעתיים, לפני שסלע ניצח 6:4, 2:6, 4:6. הישראלי ראה את יריבו יורה 8 אייסים אבל מבצע גם 39 שגיאות לא מחויבות (לעומת 20), והחל מהמערכה השנייה סלע היה בשליטה ועשה את העבודה בדרך להופעה שביעית ברציפות בהגרלה הראשית במלבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully