וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: שחר פאר פותחת מול פאנובה הרוסיה

הישראלית תשחק נגד המדורגת 93. בסיבוב השני היא עשויה לפגוש את פטרובה. נולה לא יפגוש את פדרר ומארי עד הגמר

אליפות אוסטרליה הפתוחה תצא לדרך בשבוע הבא, כאשר עדיין לא ידוע כמה טניסאים ישראלים ייטלו חלק בגרנד סלאם הפותח של השנה. בזמן שדודי סלע ואמיר ויינטרוב נאבקים במוקדמות ורחוקים משחק אחד מכניסה לטורניר היוקרתי, שחר פאר (73 בעולם) הוגרלה בסיבוב הראשון מול אלכסנדרה פאנובה הרוסיה, המדורגת 93 בעולם.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
לא פתחה את העונה בצורה טובה בלשון המעטה. שחר פאר/רויטרס

כידוע, ההכנה של פאר לתחילת העונה לא הייתה אידיאלית אחרי שהיא הובסה במשחק פתיחת העונה שלה בטורניר שנג'ן בסין מול המדורגת 131 בעולם ולאחר מכן ספגה הפסד כואב במיוחד במוקדמות טורניר סידני מול המדורגת 114 בעולם. פאנובה שתעמוד מולה לא עברה מעולם את הסיבוב הראשון בגרנד סלאם, כאשר בשנה שעברה היא הפסידה שלוש פעמים בסיבוב הראשון ברולאן גארוס, בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית.

אם פאר תנצח את פאנובה, תמתין לה בסיבוב הבא המנצחת במפגש בין נדיה פטרובה (12 בטורניר) לקימיקו דאטה-קרום היפנית (112 בעולם). אגב, פאר זוכרת היטב את היפנית (בת 42), שבאוקטובר 2010 חוללה מולה הפתעה כשפאר דורגה אז 13 בעולם, וניצחה אותה בחצי גמר טורניר אוסאקה. אם מפנטזים מעט רחוק יותר, בסיבוב השלישי עשויה פאר לפגוש את לוסי ספארובה הצ'כית.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
פותח מול פול הנרי מתיו. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' יחל את התחרות עם משחק מול פול-הנרי מתיו הצרפתי שמדורג 58 בעולם. נולה לא יוכל לפגוש עד חצי הגמר את רוג'ר פדרר (הוגרל מול בנואה פיירה הצרפתי, 43 בעולם), כמו גם את אנדי מארי (ישחק נגד רובין האס ההולנדי בסיבוב הראשון, 54 בעולם). דויד פרר המדורג רביעי בטורניר ישחק בתחילתו נגד אולבייה רוחוס הבלגי (89 בעולם).

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. Matt Roberts, GettyImages
עשויה לפגוש את סרינה וויליאמס בחצי הגמר. ויקטוריה אזרנקה/GettyImages, Matt Roberts

בטורניר הנשים המדורגת ראשונה בעולם ויקטוריה אזרנקה תפתח את ההתמודדות שלה במלבורן מול מוניקה ניקולסקו הרומניה, שמדורגת במקום ה-54 בעולם. הבלארוסית המצוינת עשויה לפגוש בחצי הגמר את סרינה וויליאמס שתתמודד בפתיחת הטורניר נגד אדינה גאולביץ'-הול מרומניה (108 בעולם).

בחצי השני של ההגרלה מריה שראפובה הוגרלה מול אולגה פוצ'קובה בת ארצה שמדורגת 105 בעולם. שראפובה תוכל לפגוש בחצי הגמר את המדורגת רביעית בטורניר אגניישקה רדוואנסקה שתתמודד בסיבוב הראשון נגד בויאנה בובוסיץ' האוסטרלית (307).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully