וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תיקו 0:0 חלש לריאל מדריד באוסאסונה

האלופה הציגה משחק מביש מול סוגרת הטבלה. קאקה נכנס כמחליף והורחק בצהוב שני. מאיורקה הפסידה 3:1 בוויאדוליד

המחזור ה- 19 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם ארבעה משחקים, כאשר המשחק המסקרן מכולם הפגיש את ריאל מדריד האלופה עם אוסאסונה. הבלאנקוס הגיעו לפמפלונה ללא כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס המושעים ונראו אנמיים וחסרי חשק, בדרך לתיקו 0:0 מביש באחד המשחקים החלשה שנראו מריאל, בטח העונה. לוקה מודריץ' פתח בהרכב אך היה חלש והוחלף. קאקה נכנס מהספסל במחצית השניה, אך הורחק בצהוב שני בדקה ה-76.

דודו אוואט (שפתח ושיחק 90 דקות) ותומר חמד (שנכנס רק בדקה ה-88) ראו את מאיורקה שלהם חוטפת 3:1 כואב מוויאדוליד בחוץ, בעוד ולנסיה ניצחה 0:2 את סביליה מצמד של רוברטו סולדאדו. במשחק תחתית שהסתיים מוקדם יותר ניצחה אספניול את סלטה ויגו 0:1.

גונסאלו היגואין, שחקן ריאל מדריד מול גונסאלו קסטרו, שחקן אוסאסונה. GettyImages
פתח בהרכב, היה חלש והוחלף/GettyImages

אוסאסונה - ריאל מדריד 0:0

האלופה הגיעה למשחק מול סוגרת הטבלה אחרי הניצחון בגביע על סלטה ויגו, אבל בליגה הסיפור שלהם כנראה גמור. 16 נקודות הפרידו בין ריאל לברצלונה המוליכה ואחרי התיקו המביש הזה הפער עשוי לגדול מחר ל-18 נקודות.

ריאל, שחסרה את כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס המושעים, נראתה אנמית, חסרת רעיונות והכי גרוע חסרת חשק. גם קאקה, שנכנס כמחליף בדקה ה-57 היה חלש וההספק היחיד שלו במשחק היה צבירת שני כרטיסים צהובים והרחקה. על פי היכולת שהציגה האלופה (היוצאת?) בהחלט נראה כי הליגה כבר לא מעניינת אותה. בקצב הזה, גם המקום השלישי של הבלאנקוס יהיה בסכנה.

חסרונו של רונאלדו הורגש מאוד והמחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד בדקה 25 טעות של שוער אוסאסונה, אנדרס פרננדס, שיצא לכדור מחוץ לרחבה. גונסאלו היגואין ניצל זאת כדי לעבור אותו, אך העביר כדור הרוחב לא מדוייק והגנת אוסאסונה הצליחה להרחיק ברגע האחרון לקרן. בדקה ה-78 חשבה ריאל שהיא עולה ליתרון אך שערו של חוסה קאייחון נפסל בטענה גבולית לנבדל.

אחרי 12 דקות במחצית השנייה למוריניו נמאס מהיכולת העלובה של קבוצתו והוא ביצע חילוף כפול. קאקה וקרים בנזמה נכנסו במקומם של אנחל די מריה וגונסאלו היגואין. בריאל קיוו שקאקה יושיע אותם כמו במקרים קודמים, ההספק של הברזילאי היה שני צהובים מהירים והרחקה בדקה ה-76. ערב עגום לריאל מדריד ותיקו מאופס בסיום שבוודאי לא יוסיף לשקט הנפשי של ז'וזה מוריניו.

שחקן ויאדוליד פטריק אברט. GettyImages
הופעה גדולה. אברט/GettyImages

ריאל ויאדוליד - מאיורקה 1:3

יותר משלוש שנים עברו מאז הצליחה ויאדוליד לגבור על מאיורקה, אבל הערב, הרצף הזה נשבר, ולא רק הוא: אחרי חודש ללא ניצחונות, הצליחו המארחים להשיג שלוש נקודות יקרות, ועשו זאת בסטייל. המארחים נראו טוב יותר בפתיחה, הרבו לתקוף את שערו של של דודו אוואט, ובדקה ה-22 עלו ליתרון. עומאר ראמוס מצא את פטריק אברט ששלח בעיטה נהדרת כדי להעלות את ויאדוליד ליתרון. השער העיר מעט את מאיורקה שהחלה לנסות לתקוף בעצמה, ובדקה ה-38 כדור רוחב מצוין של חאבייר אריסמנדי מצא את ראשו של ויקטור שנגח היטב פנימה, והוריד את שתי הקבוצות אל חדרי ההלבשה צמודות זו לזו.

האורחים היו קרובים לחולל מהפך בדקה ה-49, אבל הבעיטה של ג'ובאני דוס סנטוס מ-20 מטרים מצאה את המשקוף. ויאדוליד המשיכה לשלוט בשדה, אברט החל להתקרב שוב לשערו של אוואט, ושלוש דקות בישל לאוסקר שער גדול שגרם לאנשי ויאדוליד לנשום לרווחה. תומר חמד, שפתח על הספסל, נכנס רק בדקה ה-88, וזכה לראות בתוך תוספת הזמן את השער היפה של המשחק מקרוב, כשאברט, מי אם לא הוא, קיבל כדור ארוך מאלברטו בואנו, השכיב את המגן שלו ברחבה, השכיב גם את אוואט ונעץ את המסמר האחרון בארונה של מאיורקה.

רוברטו סולדאדו חלוץ ולנסיה. AP
עוד צמד לאוסף. רוברטו סולדאדו/AP

ולנסיה - סביליה 0:2

המפגש בין שני חלוצי הנבחרת, רוברטו סולדאדו של ולנסיה ואלברו נגרדו של סביליה, הסתיים בנוקאאוט של הראשון. המארחת הפסידה רק פעם אחת מאז הגיע המאמן החדש ארנסטו ולוורדה, והערב היא השיגה ניצחון שהצמיד אותה זמנית לשכנה לבנטה עם 30 נקודות במקום השביעי. ולנסיה שלטה והחמיצה במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה כבר מימשה את יתרונה. אבר באנגה הרים כדור קרן בדקה ה-51, אדיל ראמי נגח פעם אחת וסולדאדו דחק מקרוב את שערו העשירי העונה. נגרדו החמיץ הזדמנות להשוות שתי דקות לאחר מכן, וסולדאדו קבר את סביליה סופית כשהשלים צמד שתי דקות לסיום, בנגיחה אחרי עוד קרן של באנגה. האנדלוסים עם הפסד ליגה שלישי מארבעה משחקים, רק שש נקודות מהקו האדום.

משחק נוסף

אספניול - סלטה ויגו 0:1
לאספניול: סרחיו גרסיה (24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully