וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: סרחיו ראמוס הושעה לחמישה משחקים

עונש כבד לבלם הבלאנקוס על העלבת השופט במשחק מול סלטה ויגו. קסיאס: "הפריע לי שמוריניו טען שאני שבע"

סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד, הושעה לחמישה משחקים על העלבת שופט במשחק הגביע מול סלטה ויגו. לפי דוח השיפוט, אתמול (רביעי) במשחק הגומלין (0:4 לריאל) של שמינית גמר הגביע, ראמוס הורחק בצהוב שני ואמר לשופט "אתה נוכל", המשיך לקלל כמה והוסיף מילים קשות יותר.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד לאחר הרחקתו מול סלטה ויגו. GettyImages
"אלו היו רגעי לחץ, לפעמים אנחנו אומרים דברים שאנחנו מצטערים עליהם אחר כך". סרחיו ראמוס/GettyImages

ראמוס ייעדר ממשחקי הליגה מול אוסאסונה, חטאפה וולנסיה. בגביע הוא יחמיץ את המפגש הכפול מול ולנסיה. הכרטיס האדום שחטף ראמוס אתמול הוא ה-15 שלו בשבע שנים וחצי בברנבאו - שיאן ההרחקות של ריאל. "אני מתחרט על התקרית", כתב הבלם בטוויטר. "אלו היו רגעי לחץ, לפעמים אנחנו אומרים דברים שאנחנו מצטערים עליהם אחר כך".

איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד, מחליף את טוניו אדאן. רויטרס
לא דיבר עם המאמן, גם לא עם המחליף. איקר קסיאס לצד אנטוניו אדאן/רויטרס

יממה לאחר שחזר להרכבה של ריאל מדריד (גם אם באופן זמני), איקר קסיאס נכח היום באירוע יחצני של המועדון והתייחס למעמדו במועדון וליחסים עם ז'וזה מוריניו, שטען כי השוער זקוק לתחרות והעובדה כי מקומו היה מובטח רק הזיקה לו.

"אני אוהב אתגרים, במיוחד אתגרים אישיים", אמר קסיאס. "הפריע לי שמוריניו טען שאני שבע ורגוע ממעמדי. הסיטואציה הנוכחית גורמת לי לנשוך שפתיים ולהתאמן חזק יותר כדי להוכיח את עצמי ולהבהיר למאמן שהוא טעה. אף פעם לא כואב לקבל התרעה שכזו. אני ממדריד, אני משחק במועדון הטוב בעולם ואני רוצה לפרוש כשחקן ריאל מדריד".

קסיאס המשיך לתאר את הסיטואציה החדשה איתה הוא מתמודד: "לא דיברתי על כך עם אדאן או מוריניו. המאמן לא חייב לשוחח איתי על המצב, כמו שהוא לא דיבר איתי כששיחקתי. אני לא מכונה ולא אוכל תמיד להיות ברמה הגבוהה ביותר, אבל תמיד אלחם למען הקבוצה. כך גם המועדון. אולי קצת מאוחר מבחינתנו לחזור לתמונת האליפות, זה כמעט בלתי אפשרי, אבל אנחנו חייבים לנסות".

השוער לא שכח את הסוגיה הבוערת באשר לסרט הקפטן, אותו סירב לקבל מכריסטיאנו רונאלדו כאשר נכנס כמחליף מול ריאל סוסיאדד. "לא קיבלתי את הסרט כי רונאלדו היה טוב והעדפתי להשאיר את זה אצלו. הוא העריך את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully