וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן והבה סיכם עד לתום העונה

11.1.2013 / 12:36

בלם עירוני קרית שמונה יגיע כמושאל ומצטרף לרביד גזל שחתם. עידו אקסברד צפוי לעבור להפועל רמת גן לאחר הגעת חלוץ

הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק בחלון ההעברות של ינואר, ואחרי צירופו של רביד גזל, גם בלם עירוני קרית שמונה בן והבה מצטרף והוא יגיע כמושאל לקבוצה עד לתום העונה. במועדון אישרו הבוקר (שישי) את הדברים, ואמרו: "היינו זקוקים לשחקן נוסף בחלק ההגנתי שיחליף את ריאן אדלי".

הבוקר מתייחסים בקבוצה גם להגעתו של רביד גזל, ואמרו: "גזל יהיה שחקן חשוב מאוד במערך שלנו. הוא מסוגל לשדרג את מרכז השדה וזה מה שהיה חסר לנו. היינו צריכים שחקן שיודע להניע כדור והוא הכתובת המתאימה לכך". כזכור, כבר ביום שלישי פורסם כי באר שבע פנתה רשמית לעירוני קרית שמונה וביקשה להעביר את גזל מיידית, ובין הצדדים נפתח משא ומתן להחתמתו.

השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט לפני חודש בדיוק, המתין אתמול לסיכום סופי בין הקבוצות ולאחר שזה הגיע נשלח החוזה של השחקן, שתנאיו כבר סוכמו ראש. כזכור, בבאר שבע טענו עוד שלשום כי "גזל מבוקש אצלנו ללא קשר לעתידו של וויליאם סוארס". הקשר יערוך כבר הבוקר את אימון הבכורה וצפוי לשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. הקשר הברזילאי רוצה לעזוב לסין והבוקר נודע כי הקבוצה הסינית הנאן ג'יאני פנתה רשמית לשחקן ותנסה לצרפו במהלך השבוע הקרוב. במקביל, יואץ המשא ומתן עם מגן נצרת עילית, בן תורג'מן.

החלוץ עידו אקסברד אמור לעבור להפועל רמת גן לאחר שיגיע חלוץ. החלוץ סשה קאיקוט, שקבוצתו דורשת שיחזור לבוסניה, מרשים באימונים. המועדון נקנס ב-500 שקלים על ידי ההתאחדות לכדורגל בעקבות תלונות השופטים על "בעיית מים" בחדרם.

לקראת המשחק ביום שני: ניקולאס פלצ'וק ערך אימון ריצה, אך עדיין בספק גדול להתמודדות. דיא סבע ורועי קהת לא יכולים לשחק מול קבוצתם לשעבר ואבירם ברוכיאן מורחק. כל אלה נוספו לשוער אוסטין אג'ידה, השוהה עם נבחרת ניגריה. "גליל בן שנן שוער מצוין ומנוסה, ואנחנו מאמינים בו", אמרו בקבוצה בעקבות היעדרותו של אג'ידה, שייעדר לפחות שלושה שבועות. על פי דיווחים באפריקה, אג'ידה נפצע במחנה האימונים של נבחרתו אך לא מדובר בפציעה חמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully