וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פתחה במגעים להעברת רביד גזל

8.1.2013 / 17:47

פנתה לקרית שמונה בבקשה לנהל מו"מ. ג'יאני הסינית פנתה רשמית לסוארס. במועדון אישרו: אקסברד עשוי לעבור לר"ג

one

הפועל באר שבע פנתה היום (שלישי) רשמית לעירוני קריית שמונה וביקשה לנהל משא ומתן עם רביד גזל. הקשר, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בוואלה! ספורט, עשוי לסגור בקבוצה בימים הקרובים בכפוף לסיכום תנאיו הכספיים. בהפועל באר שבע אמרו היום: "גזל מבוקש אצלנו ללא קשר לעתידו של וויליאם סוארס". הקשר הברזילאי רוצה לעזוב לסין והבוקר נודע כי הקבוצה הסינית הנאן ג'יאני פנתה רשמית לשחקן ותנסה לצרפו עוד השבוע בכפוף למשא ומתן עם באר שבע.

כפי שפורסם אתמול, הפועל רמת גן נמצאים במגעים מתקדמים להעברת החלוץ עידו אקסברד. החלוץ רוצה לעבור, אבל עד שלא יוחתם חלוץ בקבוצה באר שבע לא תשחרר אותו. "זה נכון שיש מגעים מתקדמים בין הצדדים, אם נחתים חלוץ השבוע סיכויים גדולים שיעבור לשם", אמרו בקבוצה. החלוץ סשה קאיקוט שהיה אמור לפתוח הערב בגמר גביע הטוטו שנדחה, ייבחן בימים הקרובים ואז יוחלט האם יוחתם. בינתיים, מחלוקת סוכנים מעכבת את החתמת ג'קו ערפאת, שהולך ומתרחק מהקבוצה.

רביד גזל שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מבוקש בלי קשר לסוארס. גזל/אדריאן הרבשטיין

המועדון לדין בגלל "היעדר מים בחדר השופטים"

המועדון התבשר כי יעמוד לדין בגלל טענה שהוגדרה כ"מופרכת ולא נכונה": צוות השיפוט במשחק נגד מכבי נתניה טען כי אין לו מים במקלחת. "העמדנו לרשותם חדר חלופי והוכחנו להם שאין כל בעיה במקלחות. אולי מישהו לא ידע איך פותחים את הברז", אמרו במועדון. המנכ"ל אסי רחמים ייצג את הקבוצה בדיון שיתקיים מחר ברמת גן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully