וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג הגישה הצעה לבאר שבע על עידו אקסברד

7.1.2013 / 17:32

האורדונים מעוניינים לשאול את השחקן עד תום העונה ומצטרפים לעכו שמעוניינת בחלוץ. סשה קאיקוט הבוסני נחת להתרשמות

one
עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
צפוי לעבור בימים הקרובים. אקסברד/קובי אליהו

הפועל רמת גן הגישה היום (שני) הצעה רשמית לחלוץ הפועל באר שבע אקסברד במטרה לשאול אותו עד תום העונה, והשחקן עשוי לעבור כבר בימים הקרובים. בזאת, מחזיק אקסברד כרגע בשתי הצעות (הפועל עכו והפועל רמת גן) כששהצעה של האחרונה טובה יותר.

בתוך כך, החלוץ הבוסני סשה קאיקוט, שעל מועמדותו פורסם אתמול בוואלה! ספורט, נחת לפנות בוקר בישראל למספר ימי התרשמות בהפועל באר שבע, ועבר בדיקות רפואיות. הקבוצה של אלישע לוי מחפשת חיזוק ואתמול, כזכור, עלה שמו של המועמד עליו המליץ הבלם בויאן מרקוביץ'. האחרון מכיר את השחקן מקבוצת בוראץ הבוסנית, ממנה הגיע לבאר שבע ובמדיה שיחק מול מכבי חיפה אותה לוי אימן עד העונה שעברה. קאיקוט ייבחן כבר מחר במשחק גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה, כשבמידה וירשים צפוי השחקן לחתום במועדון.

קאיקוט (28, 1.88) משחק בקבוצת צ'ליק זניצה הבוסנית. מדובר בשחקן פיזי, שמועמדותו עלתה בעיקר לנוכח עניינים ביורוקרטים שמעכבים סיכום עם ג'קו ערפאת. במועדון עדיין מאמינים שהטוגולזי עשוי להגיע, אבל רק אחד מהשניים יוחתם בקבוצה. החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה משמש כברירת מחדל כרגע, משום שהגעתו מתעכבת.

אלישע לוי החליט כי במידה שוויליאם סוארס לא יביא הצעה רשמית (כזכור, קבוצה מסין מעוניינת, אך טרם פנתה למועדון), לא יגיע קשר אחורי אחר. רביד גזל הוזכר כמועמד אבל המגעים לא יחודשו עד שיוכרע עתידו של סוארס. אופציה נוספת שעלתה במידה וסוארס יעזוב: הקשר האחורי של הפועל חיפה, פביאן סטולר. אלישע לוי ערך אתמול אסיפה, בה אמר לשחקניו: "אחרי ההרחקה של אבירם משהו נשבר. לא צריך להפקיר את ההגנה במצבים כאלה. אסור שזה יקרה להבא".

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לחפש את החיזוק המתאים. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully