וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלישע לוי רוצה חלוץ זר, גם מרעי מועמד

12.12.2012 / 11:11

במועדון החלו לעבוד על רכש: קשר אחורי יגיע רק אם וויליאם סוארס יעזוב. נג'ובו קיבל הודעת שחרור, רביד גזל מועמד

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי מחפש בימים האחרונים חלוץ שיוכל לאזן את העומס בחלק ההתקפי שנוצר על תומר סוויסה, שכבש עד כה יותר ממחצית השערים של הפועל באר שבע. לוי רוצה חלוץ זר, אבל לא יתפשר על שחקן שאינו חלוץ תשע קלאסי. שמו של ויקטור מרעי מהפועל תל אביב כבר עלה כמועמד. החלוץ מוערך מאוד על ידי המאמן. מרעי לא כבש העונה במדי הפועל תל אביב, אבל את העונה שעברה הוא סיים עם 12 כיבושים, תשעה מהם בליגה ואחד בגביע המדינה במדי מכבי פתח תקוה. עונה קודם לכן הוא כבש חמישה שערים בכל המסגרות במדי הפועל תל אביב.

דימקאו פידליס שחקן הפועל עכו מול ויקטור מרעי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מרעי לא כבש העונה במדי הפועל תל אביב, אבל את העונה שעברה הוא סיים עם 12 כיבושים, תשעה מהם בליגה ואחד בגביע המדינה במדי מכבי פתח תקוה. ויקטור מרעי/קובי אליהו

במועדון מחפשים גם גיבוי לתפקיד הקשר האחורי למקרה שוויליאם סוארס ירצה שוב לעזוב. כזכור, שלשום עלה במועדון חשש כי הברזילאי יברח בינואר לפורטוגל, ולא ירצה לחזור למרות החוזה שלו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, וויליאם נג'ובו קיבל הודעת שחרור והוא צפוי לקבל פיצוי הולם תמורת העזיבה שלו, מאחר והוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים במועדון. בעקבות הדברים נג'ובו לא יפתח היום בהרכב הקבוצה מול קרית שמונה. אם סוארס לא יעזוב, הוא ימשיך לשחק בהרכב ולצדו ישחקו פטריק אוסיאקו, לוטם זינו וראיין אדלי, שמסוגל לשמש כגיבוי במקרה הזה. במקרה שכן יעזוב, במועדון יבדקו מספר אופציות, רביד גזל מקרית שמונה למשל. הבלם היהודי-אמריקאי שנבחן בקבוצה, אדם ויינזימר, לא ייכל בסגל הקבוצה וצפוי לקבל הודעה על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully