וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רביד גזל חתם לשנה

10.1.2013 / 19:27

הקשר הוותיק עבר מקרית שמונה ויערוך אימון בכורה בשישי. החל מו”מ עם בן תורג’מן, קבוצתו של קאיקוט רוצה שיחזור

הפועל באר שבע הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של רביד גזל, אשר על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. כזכור, שלשום פנו בבאר שבע לשחקן והחלו להאיץ את המגעים לשחרורו מעירוני קרית שמונה, והערב (חמישי) הייתה התקדמות משמעותית אשר לאחריה חתם הקשר לשנה אחת. המהלך בכל מקרה לא קשור לעסקת וויליאם סוארס, שבה מעורבת קבוצה מסין.

גזל היה שותף לעונת השיא של קרית שמונה אשתקד, זכה עימה באליפות ואף נטל חלק במשחקים בקמפיין האירופי, אך לאחרונה חל פיחות במעמדו והוא רצה לעזוב. במאזנו העונה 13 משחקים, מתוכם חמישה בהרכב, אם כי הוא לא כבש. זו תהיה הקבוצה השביעית של גזל בן ה-30 בליגת העל, אחרי שהחל את דרכו במכבי נתניה ומשם המשיך למכבי חיפה, הפועל פתח תקוה, מכבי תל אביב, קדנציה נוספת במכבי נתניה, הפועל אשקלון וקרית שמונה. לקשר יש גם תשע הופעות בנבחרת ישראל.

רביד גזל שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מהקבוצה הצפונית בליגה לקבוצה הכי דרומית. רביד גזל/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, באר שבע פתחה ביממה האחרונה במשא ומתן עם המגן השמאלי של הפועל נצרת עילית, בן תורג'מן. המגן בן ה-23 עשוי לשמש אלטרנטיבה לאופיר דווידזאדה. גורמים בנצרת עילית אישרו את הדברים, ובקבוצה דורשים 600 אלף שקל תמורת השחקן, סכום גבוה יחסית למה שבאר שבע מוכנה לשלם, אך יחד עם זאת הצדדים אופטימיים, ומקווים שהעסקה תצא לפועל בשבוע הקרוב. את השחקן מייצגת סוכנת השחקנים ויקי וקנין.

עוד בקבוצה: החלוץ הבוסני הנבחן סשה קאיקוט מרשים את אלישע לוי, אך היום קיבל המועדון הודעה לפיה הקבוצה הבוסנית שלו, בוראץ, דורשת ממנו לחזור אליה בסוף השבוע. בבאר שבע ביקשו שיישאר עוד כמה ימים כדי שיוכלו להתרשם ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully