וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים באשדוד

9.1.2013 / 15:10

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את ערעור האדומים, אך אפשר להם לארח בדרום. ג'רמיין טיילור יחל להתאמן ויחתום

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דן היום (רביעי) בערעורה של הפועל תל אביב על עונש הרדיוס שגזר עליה בעקבות המשחק מול ברק נתניה לפני כשלושה שבועות. לאחר הדיון החליטו בבית הדין להפחית את הקנס הכספי של הקבוצה מ-30 אלף שקלים ל-15 אלף שקלים ולהקל על הקבוצה ולקבוע שהיא תוכל לארח את המשחק ביום ראשון (20:05, ספורט 5) מול ירושלים בהיכל הקריה באשדוד. למרות זאת לא הקל בית הדין בעונש סגירת שלוש השורות הראשונות במשחקי הקבוצה.

החלטת בין הדין נומקה בכך ש"מסקנותיו של בית הדין המשפטי, מעוגנות עגון היטב בחומר הראיות שהיה בפניו... כל אחד מהדיינים, ראה בנוסף לכך, את הקלטת של שידור המשחק בערוץ הספורט והתרשם ממה שראו עיניו. יצוין כי על פי חומר זה שהיה בפני בית הדין, ראה לנכון להרשיע את המערערת בסעיף בו הרשיע אותה ומאידך זיכה אותה מסעיפים אחרים. מסקנתו הראשונית הייתה כי ייתכן שחסד עשו השופטים עם המערערת שלא הפסיקו את המשחק קודם זמנו".

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
ינדדו לאשדוד. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

הדיינים המשיכו וכתבו: "אין מקום לשום התערבות מצידנו במסקנות ובהתרשמויות של בית הדין המשמעתי ובקביעתו הנחרצת כי המערערת "עברה עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים במידה חריגה ובחומרת יתר אשר היה בה כדי להפריע פיזית לשופטי המשחק". לפיכך אנו דוחים את הערעור על ההרשעה. העונש שהטיל בית הדין הולם את העבירות בהם הורשעה המערערת (בוודאי בהתחשב בעברה) ואין כל מקום להתערב בו. לפנים משורת הדין, ולא בלי היסוס, לאור המשמעות הכספית שיש לנושא סגירת השורות הראשונות, אנו מפחיתים את הקנס שהוטל על המערערת ל-15 אלף שקלים, כפי שבית הדין המשמעתי, התבקש להטיל על הקבוצה".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהחלטת בית הדין העליון. העונש חמור בכל קנה מידה. הנזק הכלכלי הוא עצום ומוערך בכמאה אלף שקלים, והנזק הספורטיבי גדול עוד יותר. עצוב לנו עבור חובבי הכדורסל שאיגוד הכדורסל מנע מהם חוויות כדורסל מהטובות שיש לכדורסל בישראל להציע והתחושה שלנו היא שבהחלטות אלו כורתים את הענף אותו כולנו אוהדים ומנסים לקדם".

הגארד האמריקאי ג'רמיין טיילור, שסיכם אתמול בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נחת רק היום בישראל, לאחר שאמש חל עיכוב רב בטיסה מספרד. השחקן יערוך היום את אימון הערב של הקבוצה ולאחר מכן יחתום באופן רשמי על חוזהו.

לאחר חוסר המזל הגדול שליווה את הפועל תל אביב מתחילת העונה בעניין הזרים עם פציעתו של מאט בולדין ואחריו פציעתו של ג'ף אלן שסיים את העונה, נחת אחה"צ בישראל, הגארד ג'רמיין טיילור (26, 1.93) שיחזק את הסגל של ארז אדלשטיין ויהיה הזר השלישי של האדומים, ביחד עם קרטיס קלי ודמונטז סטיט.

טיילור, שמשחק בעמדת הגארד, מגיע מסן סבסטיאן מהליגה הספרדית שנעתרה לפניתו של השחקן להשתחרר מהקבוצה. השבוע ערך טיילור את משחקו האחרון בקבוצה כאשר קלע 7נק' ב-12 דק' בהפסד לברצלונה וזאת לאחר שבשבוע שעבר קלע 16 נק' במשחק מול ריאל מדריד. טיילור השתתף ב-10 משחקים בליגה הספרדית בהם רשם 8.8 נק' למשחק ו- 3.3 ריבאונדים ב-17.5 דק' בממוצע.

בתקופת המכללות שיחק טיילור באונ' פלורידה, כאשר בעונתו האחרונה (2008/9) קלע 26.2 נק' בממוצע. הוא נבחר על ידי הוושינגטון ויזארדס בסבב השני של דראפט 2009 אך מיד עבר לשחק ביוסטון רוקטס שם שיחק בין 2009- 2011. לאחר מכן, עבר טיילור לשחק בסקרמנטו קינגס עם עמרי כספי. שם שיחק 14.2 דק' בממוצע, קלע 6.6 נק' ורשם 1.8 ריבואנדים ו- 0.9 אסיסטים בממוצע למשחק. משחק השיא של טיילור היה כאשר הצטיין בניצחון הקינגס על אורלנדו מג'יק בו קלע 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully