וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'רמיין טיילור סיכם

הגארד האמריקאי, 26, 1.93 מטר, ששיחק ביוסטון וסקרמנטו, שוחרר מסן סבסטיאן הספרדית. אמור להצטרף לאימונים ביום ד'

הפועל תל אביב סיכמה עם הגארד האמריקאי ג'רמיין טיילור, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השחקן בן ה-26, 1.93 מטר, טרם חתם על חוזהו, אך אמור לעשות זאת במהלך היום, לנחות בישראל הלילה (בין שלישי לרביעי) ולהצטרף לאימוני הקבוצה אחרי שקיבל שחרור מסן סבסטיאן. הוא יחליף בסגל של ארז אדלשטיין את רמון מור, שעזב בעקבות מבצע "עמוד ענן". כזכור, מור בעצמו הגיע לאדומים במקומו של מאט בולדין שנפצע במחזור הפתיחה. בהפועל עושים מאמצים על מנת למצוא גבוה במקומו של ג'ף אלן שגמר את העונה בשל פציעה.

טיילור הוא בוגר מכללת מרכז פלורידה משנת 2009, כשבשנתו האחרונה במכללות היה לקלע השלישי בטיבו בכל ליגת המכללות עם 26.2 נקודות בממוצע, אליהן הוסיף 5.2 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. ההצלחה שלו גרמה למספר קבוצות NBA להתעניין בו ו-וושינגטון בחרה בו במקום 32 בדראפט 2009. הוויזארדס העבירו את הזכויות על טיילור ליוסטון, והוא שותף ב-28 משחקים בעונת 2009/10, תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 4.4 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק. את המשך העונה העביר בריו גרנדה בליגת הפיתוח.

את עונת 2010/11 פתח טיילור בשורות יוסטון ושותף בשמונה משחקים לפני שנשלח בטרייד לסקרמנטו. הוא רשם 26 הופעות במדי הקינגס ורשם 7.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק. את העונה שעברה פתח בליגה הסינית, אך לאחר חודשיים חזר לליגת הפיתוח. העונה שוחרר מהסגל של מינסוטה לפני פתיחת העונה והצטרף לסן סבסטיאן מהליגה הספרידת, במדיה רשם 9 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully