וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'רמיין טיילור עשוי להצטרף

הגארד האמריקאי (26, 1.93), ששיחק ביוסטון וסקרמנטו, צפוי להיות משוחרר מסן סבסטיאן ולהצטרף לקבוצה של אדלשטיין

הפועל תל אביב צפויה לצרף בימים הקרובים את הגארד האמריקאי ג'רמיין טיילור, שמשחק בימים אלה בשורות סן סבסטיאן הספרדית. בשיחה עם אחד מבכירי הקבוצה הספרדית התברר לוואלה! ספורט כי השחקן ביקש להשתחרר מהמועדון על מנת להצטרף לקבוצה האדומה, ובשל המצב הכלכלי הרע מאוד של הקבוצה הספרדית, ומצבה בתחתית הטבלה, הספרדים צפויים לוותר עליו. טיילור שותף היום (ראשון) בתבוסה של סן סבסטיאן לברצלונה 98:50, ותרם 7 נקודות.

טיילור (26, 1.93) הוא בוגר מכללת מרכז פלורידה משנת 2009, כשבשנתו האחרונה במכללות היה לקלע השלישי בטיבו בכל ליגת המכללות עם 26.2 נקודות בממוצע והוסיף 5.2 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. ההצלחה שלו גרמה למספר קבוצות NBA להתעניין בו ואכן וושינגטון בחרה בו במקום 32 בדראפט 2009. הוויזארדס העבירו את הזכויות על השחקן ליוסטון, והוא זכה לשחק 28 משחקים בעונת 2009/10 ותרם 4.4 נקודות ו-1.6 ריבאונדים. את המשך העונה העביר בריו גראנדה בליגת הפיתוח, עם כמה משחקים נהדרים, שגרמו ליוסטון לקרוא לו לסגל למשחקים האחרונים של עונת 2009/10.

שחקן סקרמנטו קינגס ג'רמיין טיילור. Phelan M. Ebenhack, AP
בדרך להפועל תל אביב. ג'רמיין טיילור/AP, Phelan M. Ebenhack

את עונת 2010/11 פתח טיילור בשורות יוסטון ושותף לשמונה משחקים לפני שנשלח בטרייד לסקרמנטו, במדיה שיחק 26 משחקים, ורשם 7.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע. את העונה שעברה פתח בליגה הסינית, אך לאחר חודשיים חזר לליגת הפיתוח. העונה שוחרר מהסגל של מינסוטה לפני פתיחת העונה והצטרף לסן סבסטיאן במדיה רשם 9 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

טיילור יחליף בסגל של האדומים את ראמון מור שעזב במהלך מבצע "עמוד ענן", לאחר שזה הגיע במקומו של מאט בולדין שפתח את העונה בשורות הפועל ונפצע במחזור הראשון. הפועל מחפשת כעת מחליף במקומו של ג'ף אלן שגמר את העונה.

הפועל תל אביב מסרה בתגובה: "המועדון בודק בימים אלו אפשרות לחזק את הקו האחורי של הקבוצה בגארד נוסף. יש כמה מועמדים אך עדיין לא הגענו לסיכום עם אף אחד מהם. ברגע שיוחתם שחקן בקבוצה, אנו נוציא הודעה מסודרת כפי שנהגנו לעשות עד היום".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully