וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ארנון שירן נעצר בפרשת החוזים הכפולים

9.1.2013 / 12:58

סגן היו"ר שוחרר בערבות של 100 אלף שקלים לאור חקירת רשות המיסים, ולאחר הפשיטה על משרדי הקבוצה והבקרה

בעקבות חקירת רשות המיסים על פרשת מכבי והחוזים הכפולים נחקר ושוחרר היום (רביעי) ארנון שירן, סגן יו"ר הקבוצה, החשוד בהשמטת הכנסות בסך של כ- 500,000 דולר, בערבות בבית משפט השלום בחיפה, על ידי השופט עמית רוזינס. כמצוין בבקשה שהוגשה על ידיד פקיד שומה חקירות חיפה והצפון, החשוד מכהן כסגן יו"ר קבוצת מכבי חיפה כדורסל, המוחזקת ע"י חברת טריאנגל ג. יזמות בע"מ ובעל חתימה בה.

על פי הבקשה, בשנים 2012 ו-2013 התקשרה קבוצת הכדורסל מכבי חיפה בהסכמי שכר עם חמישה שחקנים זרים ומאמן זר. לפי החשד, החשוד עם אחרים יזם וקיים מערכת כוזבת של הסכמי שכר במזיד ובכוונה להתחמק ממס. הקבוצה חתמה עם הזרים על שני הסכמים: האחד – דווח לבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל ולמס הכנסה. והשני – נחתם עם חברה זרה קשורה, ששיקף את תשלום של השכר הנוסף בגין שירותים שסיפקו בארץ לרבות בונוסים בגין זכיה באליפות והשתתפות בפיינל-פור, שלא הוצג לבקרה התקציבית ולא דווח למס הכנסה.

סגן נשיא מכבי חיפה, ארנון שירן. אדריאן הרבשטיין
שוחרר בערבות. ארנון שירן/אדריאן הרבשטיין

כאמור, בית המשפט הורה על שחרור החשוד בתנאים מגבילים: ערבות בנקאית בסך 100,000 שקל, ערבות עצמית בסך 100,000 שקל, ערבות צד ג' בסך 100,000 שקל, צו עיכוב יציאה ל- 180 יום ועוד.

ביום ראשון פשטו חוקרי רשות המיסים על הבקרה התקציבית על מנת לאסוף את חומר החקירה שהתנהלה כנגד הקבוצה, ואמש פשוט על משרדי הקבוצה בחיפה. בתקופה האחרונה ניהל היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל שיחות עם חיפה על מנת להגיע לעסקת טיעון, כשדרישתו הייתה לקנוס אותם ב-150 אלף שקלים.

גם השחקנים הזרים של הקבוצה והמאמן תושאלו היום. באימון של הקבוצה נכחו רק הישראלים והמאמן.

חוקרי רשות המיסים אספו חומרים ממשרדי מכבי חיפה

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully