וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרי רשות המיסים אספו חומרים ממשרדי מכבי חיפה

8.1.2013 / 13:16

החוקרים ממשיכים לבדוק חשד לחוזים כפולים: "לא בטוח מה נעשה עם החומרים, אבל חייבים לבדוק אם נעשו עבירות"

חוקרי רשות המסים הגיעו הבוקר (שלישי) למשרדי מכבי חיפה והחלו לאסוף חומרים לחקירה בנוגע לחוזים הכפולים כביכול בקבוצה. המהלך היה צפוי לאחר שהחוקרים הגיעו שלשום למשרדי בקרת התקציבים והחלו לאסוף חומרים על החקירה שניהלה הבקרה בפרשה שנחשפה לפני כחודשיים. בימים הקרובים צפויה הרשות לזמן בכירים במכבי חיפה, ואולי גם חלק מהשחקנים ואנשי הצוות האמריקאים, לחקירה בנושא. אגב במכבי חיפה התכוננו להגעת החוקרים והחומרים היו די מסודרים.

"כמו שכבר אמרנו, לא בטוח מה נעשה עם החומרים הללו, אבל מחובתנו לבדוק האם יש פה עבירה על חוקי המסים של מדינת ישראל", אמר בכיר ברשות המסים הבוקר, "עוד לא הספקנו לעבור על כל החומר שיש לנו מבקרת התקציבים, אבל אנחנו חייבים להצליב את המידע עם מה שנמצא במשרדים של מכבי חיפה. אנחנו מקווים שבקרוב תהיה לנו תמונה כללית על הנושא".

כזכור, החשד הוא שכל השחקנים ואנשי הצוות האמריקאים של מכבי חיפה חתומים על שני חוזים. החוזה הראשון, אשר הופקד בבקרת התקציבים ועליו משלמים בחיפה למס הכנסה, הוא על שירותי הכדורסל, והחוזה השני הוא על שירותים אחרים כביכול, שעליו מקבלים השחקנים ואנשי הצוות כסף דרך חברה בארצות הברית. בתקופה האחרונה ניהל היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל שיחות עם חיפה על מנת להגיע לעסקת טיעון, כשדרישתו הייתה לקנוס אותם ב-150 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully