וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון חתם בסלטיק, מחכה לרשיון העבודה

7.1.2013 / 15:56

רשמית: הבלם יושאל עד תום העונה מסטנדרד ליאז' ויצטרף למחנה האימונים בספרד בשבוע הקרוב: "דרוך מוכן לאתגר"

בלם נבחרת ישראל, רמי גרשון, חתם על חוזה עד תום העונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות בשורות סלטיק. גרשון יושאל מסטנדרד ליאז' לאלופה הסקוטית עד תום העונה ולאחרונה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בקיץ תמורת כ-800 אלף ליש"ט. החוזה של גרשון מותנה בקבלת רשיון העבודה והנושא אמור להיות מוסדר בשבוע הקרוב. הבלם ישהה בלגיה עד קבלת הרשיון ואז יצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים בספרד.

"אני מאוד שמח להגיע למועדון בסדר גודל כזה", אמר גרשון לדף הפייסבוק הרשמי של חברת SCOUTPUSH. "אני כבר דרוך ומוכן לאתגר". סוכנו דודו דהאן הוסיף: "הכל נסגר לשביעות רצון כל הצדדים ונותר רק עניין רשיון העבודה שיוסדר בשבוע הקרוב".

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול יוריס ז'יגאייבס שחקן נבחרת לטביה. רויטרס
פרק חדש בקריירה האירופית. גרשון/רויטרס

כזכור, ביום חמישי בבוקר פורסם בוואלה! ספורט כי גרשון ודהאן המריאו לגלזגו על מנת לסגור סופית את עסקת העברתו של הבלם מסטנדרד לסלטיק. גרשון עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, סיכם את כל תנאיו וכעת כל שנותר לו להמתין לקבלת רשיון העבודה על מנת שיהפוך רשמית לשחקן סלטיק. משחק הליגה הבא של סלטיק יהיה ב-19 בינואר בבית מול הארטס בו גרשון עשוי לערוך בכורה רשמית בגלל ההיעדרות של הבלם המורחק קלווין וילסון ושל אפה אמברוז שיצא לאליפות אפריקה.

גרשון (24) גדל בהפועל ראשון לציון, ובקיץ 2009 הפתיע כאשר הושאל לסטנדרד ליאז'. בקיץ שלאחר מכן בחרה הקבוצה הבלגית לרכוש את כרטיסו, הוא הושאל לקורטרייק ובאמצע העונה שעברה חזר לסטנדרד, במדיה רשם העונה הופעה אחת בלבד בגלל שתי פציעות שהשביתו אותו לארבעה חודשים. באוקטובר 2010 רשם השחקן את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully