וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון יצא לחתום בסלטיק

הבלם המריא וצפוי לעבור בהשאלה ואופציה לרכישה תמורת כ-800 אלף ליש"ט. הסקוטים עוקבים אחרי אושאניווה מאשדוד

בלמה של סטנדרד ליאז' רמי גרשון בדרך לעבור לתחנה האירופית הבאה שלו בקריירה. השחקן וסוכנו דודו דהאן המריאו הבוקר (חמישי) לסקוטלנד כדי לחתום בסלטיק. כזכור, הקבוצה הבלגית אישרה לבלם הישראלי לעזוב בהשאלה, כשסלטיק תוכל לרכוש אותו בקיץ הקרוב תמורת 800 אלף ליש"ט. העסקה בין המועדונים סגורה וגרשון צפוי לסכם את תנאיו במועדון הסקוטי ביממה הקרובה.

האלופה הסקוטית מחפשת חיזוק להגנה בגלל נסיעתו של אפה אמברוז לאליפות אפריקה, שעשויה לגרום לכך שהבלם הניגרי יחזור רק ימים ספורים לפני המשחק הראשון מול יובנטוס בליגת האלופות. סוכנו של גרשון, דודו דהאן, היה מי זה ששידך בין אמברוז לירוקים כשהניגרי שיחק במ.ס. אשדוד. בימים האחרונים גם בירסחוט וקורטרייק הביעו עניין בקליטת הבלם הישראלי.

בשעות הבוקר צייץ דהאן בחשבון הטוויטר שלו: "במחלקה הראשונה בדרך להחתמה הראשונה של 2013", וצירף את תמונתו יחד עם גרשון בלי לפרט את יעד הנסיעה.

גרשון (24) גדל בהפועל ראשון לציון, ובקיץ 2009 הפתיע כאשר הושאל לסטנדרד ליאז'. בקיץ שלאחר מכן בחרה הקבוצה הבלגית לרכוש את כרטיסו, הוא הושאל לקורטרייק ובאמצע העונה שעברה חזר לסטנדרד, במדיה רשם העונה הופעה אחת בלבד. באוקטובר 2010 רשם השחקן את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול יוריס ז'יגאייבס שחקן נבחרת לטביה. רויטרס
הקבוצה האירופית השלישית שלו. רמי גרשון/רויטרס

עוד נודע לוואלה! ספורט כי ראשי האלופה הסקוטית עשויים להיכנס בקרוב למשא ומתן עם מ.ס אשדוד בעניין המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה. נציג של סלטיק הגיע לאחד המשחקים האחרונים של אשדוד, צפה במגן והתרשם מיכולתו. בעקבות ההמלצה, בסלטיק החליטו לנסות לצרפו כבר בינואר. ראוי להדגיש כי אושאניווה נמצא כרגע במחנה האימונים של נבחרת ניגריה לקראת אליפות אפריקה. הניגרי בן ה-22 הצטרף לאשדוד בספטמבר ורשם 14 הופעות בהרכב.

ג'ואון אושאניווה, שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
גם הוא יעבור לסלטיק? אושאניווה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully