וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: המשחק בין קרית שמונה למכבי ת"א יתקיים כרגיל

למרות מזג האוויר הסוער וכמות המשקעים הגדולה, נראה שתנאי המגרש בקרית שמונה לא יגרמו לביטול המשחק מול הצהובים

עירוני קרית שמונה אמורה לארח הערב (שני) במגרשה את מכבי תל אביב, במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-17, אך בשל מזג האוויר הסוער, קיום המשחק מוטל בשלב זה בספק. משקיף מטעם ההתאחדות לכדורגל הגיע היום לאצטדיון בקרית שמונה, כדי לקבל תמונה ראשונית על מצב המשטח, שספג כמות גדולה מאוד של גשם מאז שעות הלילה. בהתאחדות לכדורגל וגם באיגוד השופטים מודעים לעובדה שמלבד הקבוצות עצמן, מעורבים גורמים רבים במשחק, כמו אוהדים, זכייני שידור, מפרסמים וכו' ועל כן המטרה היא לנסות ולהגיע להחלטה כלשהי, כמה שיותר מוקדם.

איצטדיון עירוני קרית שמונה לאחר הצפות. משה אסרף, ג'יליס
הגשמים ממשיכים לרדת. המגרש אתמול/ג'יליס, משה אסרף

צוות השיפוט של המשחק בראשותו של השופט לירן ליאני, צפוי להגיע לקרית שמונה כשעתיים לפני שריקת הפתיחה (20:50) ועל פי התקנון הוא זה שמוסמך להחליט, עד לשריקת הפתיחה, אם המשחק יתקיים או יבוטל, ואם יש ערך ספורטיבי למשחק ואם כר הדשא יאפשר לקיים משחק בתנאים הולמים.

אוהדי מכבי תל אביב, שרכשו כמה מאות כרטיסים למשחק, פנו החל מאמש לגורמים בהתאחדות וביקשו מהם לקבל החלטה על קיומו או ביטולו של המשחק, בשעה מוקדמת ככל שניתן, על מנת לחסוך מהם את הנסיעה הארוכה צפונה במקרה ותהיה אינדיקציה על ביטול ההתמודדות.

גורם באיגוד השופטים אף אמר: "אם לא יקרה משהו דרסטי, המשחק יתקיים כמתוכנן. בכל מקרה הכל תלוי במצב מזג האוויר. נכון לעדכונים שבידינו כרגע, המגרש תקין. כמובן שנהיה קשובים להתפתחויות ולעדכונים מהשטח ואם יהיו שינויים, נודיע בצורה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully