וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב על סף סיכום עם החלוץ השבדי ראדה פריצה

רכש חדש: החלוץ, 32, ששיחק בסנדרלנד ובנבחרת שבדיה, צפוי להחליף את ארנשו. קרויף: "שחקן מצוין, אשמח לצרפו"

ראדה פריצה שחקן רוזנבורג. EuroFootball, GettyImages
רזומה מרשים, האם ישתלב? פריצה/GettyImages, EuroFootball

רכש חדש בדרך למכבי תל אביב. מוליכת ליגת העל קרובה לסיכום על צירופו של החלוץ השבדי ראדה פריצה (32, 185), ששוחרר מרוזנבורג הנורבגית ומגיע לקרית שלום כשחקן חופשי. אחרי שחרורו של רוברט ארנשו, למכבי תל אביב התפנה מקום של זר, והצוות המקצועי החליט לצרף את פריצה בן ה-32. מנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי כי: "מדובר בשחקן מצוין אחריו אני עוקב במשך זמן רב ואשמח במידה ונצליח להחתימו במכבי תל אביב".

ראדה פריצה בן ה-32 הוא שבדי ממוצא סרבי וקרואטי, שמתנשא לגובה של 1.85 מטר והתחיל את הקריירה שלו בליונגבי הצנועה, בה גם גדל. פריצה כבש 14 שערים ב-37 הופעות במדי השבדים, כשאחרי שלוש שנים עבר להלסינגבורג הגדולה. בהלסינגבורג הוא הצליח לכבוש 27 שערים ב-73 הופעות, מה שזיכה אותו במעבר להנזה רוסטוק הגרמנית.

השידוך עם רוסטוק החזיק מעמד ארבע שנים, בהן כבש 20 שערים ב-113 הופעות, עד שב-2006 עבר לאלבורג הדנית, שם הפך למלך שערי הליגה כבר בעונה הראשונה שלו עם 19 שערים. בינואר 2008 עבר לסנדרלנד וחתם לשלוש שנים וחצי. פריצה כבש כבר בהופעת הבכורה שלו מול בירמינגהאם. למרות זאת, הוא בקושי שותף אצל החתולים השחורים וב-2009 חתם ברוזנבורג, בה כבש 57 שערים ב-104 הופעות בשלוש עונות, כולל רביעייה ב-4:4 מול לילסטרום ב-2011. העונה, רשם פריצה 26 הופעות במדי רוזנבורג וכבש 11 שערים. בנוסף, הוא רשם 12 הופעות בליגה האירופית ובסך הכל שיחק 907 דקות כשהוא כובש ב-2:3 של קבוצתו מול רפיד וינה בשלב הבתים.

בסך הכל, לפריצה יש ארבע אליפויות בקריירה: אחת בשבדיה עם הלסינגבורג, אחת בדנמרק עם אלבורג ושתיים נוספות עם רוזנבורג בנורבגיה. בנוסף, הוא גם היה מלך השערים של הליגה הדנית ב-2006/7 ומלך שערי הליגה הנורבגית ב-2009, בה גם נבחר לחלוץ העונה בליגה. לפריצה יש 14 הופעות בנבחרת שבדיה, אך רק באחד רשמי וגם בו הוא שותף כמחליף . בסך הכל, כבש פריצה שני שערים במשחקי ידידות מול אקוואדור ומונטנגרו.

צפו בבעיטת עונשין נפלאה של פריצה במדי רוזנבורג

צפו בלקט שערים של פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully