וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אני סומך על ברק לוי"

אוסקר ומכבי ת”א מתכוננים לקרית שמונה ביום שני (20:50, ערוץ 1). השוער הצעיר ינסה להשכיח את החסרון של אניימה

מכבי תל אביב קיימה היום את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, לקראת המפגש מול עירוני קרית שמונה (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-HD). הצהובים מקווים להמשיך במומנטום הניצחונות, לאחר שגברו בבית על מכבי נתניה ועל הפועל חיפה, כשבמועדון מודעים לעובדה שחשוב לצלוח בשלום את העימות עם האלופה. הקבוצה יצאה כבר היום לבית מלון בצפון, שם היא תשהה עד המשחק.

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. קובי אליהו
"ג'ורדי ואני דיברנו על חיזוק בכמה עמדות". אוסקר גרסיה/קובי אליהו

המאמן אוסקר גרסיה אמר: "בשבילי כל משחק חשוב וכל משחק נותן שלוש נקודות. אולי המשחק היחיד ששונה הוא נגד הפועל תל אביב, אבל השאר זהים מבחינת החשיבות. אם שחקן אמר שההפסד של הפועל נתן לו מוטיבציה זו טעות. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולשכוח מה שקבוצות אחרות עושות. השחקנים מכירים את החשיבה שלי. לא עשינו כלום בשבוע שעבר, רק ניצחנו משחק והשגנו שלוש נקודות".

על השינויים בהרכב: "הדבר הכי טוב למאמן זה לא לשחק עם אותם 11 ולקבל הרבה אופציות. גם שחקנים שלא משחקים ארבעה-חמישה משחקים יכולים לשחק. לוגסי? החדשות הטובות הן ששחקן שלא שיחק הרבה זמן, שיחק טוב. זה התפקיד של השחקנים - להיות מוכנים לרגע שהמאמן חושב שהם יכולים לשחק".

גרסיה התייחס לשוער ברק לוי שיפתח ואמר: "מחר נשחק עם ברק, אני סומך עליו, הוא עובד טוב באימונים ואין לי בעיה להרכיב אותו ב-11", על מזג האוויר אמר: "אני מקווה שהמשטח יהיה טוב כי הרבה אוהדים יגיעו למשחק ואני מקווה שהם יוכלו לראות משחק טוב. מזג האוויר יהיה זהה לשני הקבוצות".

לגבי חיזוק אמר המאמן: "אני מדבר כל יום עם ג'ורדי. שמחתי מאוד שרוברט ארנשו היה בסגל. הוא הראה לצעירים איך להיות מקצועניים גם כשאתה כוכב ואתה לא משחק. ג'ורדי ואני דיברנו על חיזוק בכמה עמדות. הוא יודע, אבל אני לא יכול להגיד את זה".

שחקן מכבי תל אביב, שרן ייני. קובי אליהו
אוהב לשחק בקישור. ייני/קובי אליהו

שרן ייני אמר: "נהניתי לשחק בקישור, זו העמדה בה גדלתי ואני אוהב לשחק בה, אבל אעשה כל מה שהקבוצה תבקש ממני ואשתדל לעשות עבודה טובה בכל תפקיד. אנחנו לא מסתכלים על הפועל תל אביב, אלא חושבים רק על עצמנו. יש לנו את ההובלה ואנחנו צריכים לנסות לשמור עליה".

ייני התייחס לשאלה למה הקבוצה לא מצליחה נגד הגדולות: "שיחקנו נגד אשדוד שהם היו מקום שני וניצחנו, ניצחנו את מכבי חיפה וקרית שמונה. אני לא יודע מה אתם רוצים. אין לנו בעיה פסיכולוגית ובאים לכל משחק כאילו הוא משחק רגיל ומנסים לקחת שלוש נקודות בין אם זו קבוצה במקום האחרון ובין אם קבוצה במקום גבוה יותר. אנחנו מכבדים ומעריכים את קרית שמונה ויודעים שנצטרך לעבוד קשה. אנחנו צריכים להצהיר כוונות בכל משחק. כל משחק חשוב ומשדר מסר ליריבות. בטח בקרית שמונה".

על הניצחון מול הפועל חיפה הוסיף: "יש אווירה טובה בקבוצה, רגילה. אנחנו לוקחים תוצאות כמו 2:6 לכיוון חיובי ולא שלילי. אנחנו יודעים שהמשחק בקרית שמונה לא יהיה קל והוא לא תלוי במשחק שהיה נגד הפועל חיפה. אנחנו מרגישים טוב ונקווה שנמשיך כך. יש לנו סגל טוב וכל מי שמקבל את ההזדמנות לוקח אותה וזה עושה בעיות למאמן. כל מי שיבוא, יתקבל בברכה".

על השוער ברק לוי אמר ייני: "דיברנו. כל הקבוצה ואני סומכים על ברק. הוא שיחק כבר כמה משחקים ואנחנו סומכים על היכולות שלו. קבוצה בסדר גודל שלנו צריכה שלושה שוערים והוא מודע לזה. הוא ייאבק, יתאמן קשה ויוכיח את עצמו".

ייני סיכם והתייחס ליכולת של הקבוצה במשחקי החוץ: "אני לא מאמין בסטטיסטיקות, באים לנצח ורוצים לנצח כל משחק. משחק חוץ לא גורם לנו להרגיש לא בנוח. למכבי יש חובת הוכחה תמידית וזה לא חדש לנו. קרית שמונה קבוצה טובה, מחכים למשחק קשה".

שוער מכבי תל אביב, ברק לוי. קובי אליהו
מוכן למשימה. ברק לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully