וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היכולת הטובה: עלי חטיב עשוי להישאר בנתניה

6.1.2013 / 9:32

בהנהלה מעוניינים לשחררו, אולי בטרייד להפועל חיפה עבור לאלה, בצוות המקצועי עשויים לסרב. דג'אני: "יש אווירה שונה"

one

שמחה גדולה שררה בחדר ההלבשה של מכבי נתניה לאחר הניצחון של הקבוצה אתמול (שבת) 1:3 על הפועל באר שבע. "אנחנו יכולים, והוכחנו את זה אתמול. חייב להיות פה חיזוק אבל אנחנו לא קבוצה לירידה", אמר אחד השחקנים.

מעבר לניצחון, בנתניה מתעסקים בעיקר בסאגה הבלתי נגמרת ששמה עלי חטיב. היכולת של השחקן אתמול העלתה שוב סימני שאלה סביב הישארותו במועדון. חטיב לא מעוניין להישאר בקבוצה והוא קרוב לסיכום תנאיו בהפועל חיפה כשגם ההנהלה מעוניינת בסיום ההתקשרות איתו אך למרות כך לא בטוח אם בצוות המקצועי יסכימו לשחרור. בהנהלת נתניה אמרו כי בין הצדדים יצטרכו להיערך עוד שיחות בימים הקרובים שיכריעו בעניין. בנתניה עשויים להודיע לחטיב ולנציגיו כי אם יתעקש לחזור להפועל חיפה, הם ידרשו טרייד כשבהנהלה עלה שמו של מהראן לאלה אך בשלב זה לא ברור אם בנין ירצה את השחקן, ופניה אליו או להפועל חיפה עדיין לא נעשתה.

קשר מכבי נתניה עלי חטיב. מגד גוזני
לא מעוניין להישאר במכבי נתניה. עלי חטיב/מגד גוזני

מלבד חטיב, בנתניה ממשיכים להתעסק בחיזוק כשאף אחד מהשחקנים האפריקאיים שנבחנו לא הרשים את בנין ולא יוחתם. משה לוגסי מתקרב לקבוצה כשפיראס מוגרבי צפוי לחתום רשמית ולעבור בבקרת התקציבים עם פתיחת מועד ההעברות.

מי שממשיך לשמור על מגמת השתפרות הוא קובי דג'אני, שאמר: "רק מי שבאמת קשור למכבי נתניה יודע כמה רצינו וציפינו לניצחון הזה. המועדון עבר תקופה מאוד קשה. לא חושב שמתחילת העונה היה לנו שבוע של שקט, אבל בשבועות האחרונים יש אווירה שונה, למרות שלא היו לנו תוצאות טובות. הנקודת מפנה של אחמד ושלי התחילה לפני כמה שבועות. מי שמכיר את אחמד ואותי יודע כמה הקבוצה חשובה לנו והיו המון שמועות שאנחנו לא נותנים מעצמנו ולא משקיעים וזה מאוד כאב לנו, אחרי כל מה שתרמנו לנתניה ונתניה תרמה לנו. מעבר לזה אני רוצה להתייחס לקובי בלדב: מכבי נתניה לא יכולה להתקיים בלי קובי בלדב. מבחינה מקצועית, כלכלית, שנים על גבי שנים הוא עושה עבודה אדירה והמועדון חשוב לו. אני רוצה להקדיש לו את הניצחון ולהגיד לו - קובי, חזור הביתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קובי דג'אני שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
"לא חושב שמתחילת העונה היה לנו שבוע של שקט, אבל בשבועות האחרונים יש אווירה שונה". דג'אני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully