וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "מעריך שבסופו של דבר נצחק על התקופה הזו"

מאמן מכבי נתניה חגג את הניצחון על באר שבע, אך הוסיף: "זה לא ישפיע על השינויים בינואר. מוטל'ה עוזר לי להתמקד בעבודה"

one

במכבי נתניה שחררו הערב (שבת) אנחת רווחה אחרי שסוף סוף זכתה הקבוצה בניצחון, אחרי 1:3 על הפועל באר שבע. הקבוצה, שפתחה את המשחק מתחת לקו האדום, נפלה לפיגור מוקדם, אבל הצליחה לצאת מהבור בדרך לקאמבק מרשים ושלוש נקודות יקרות במיוחד. נתניה רושמת ניצחון ראשון אחרי שמונה משחקים בו לא הצליחה להכריע את יריבתה, ובמועדון מקווים כי עתה תוכל הקבוצה לצאת לדרך חדשה.

טל בנין מאמן מכבי נתניה. רוני לבנה
נשארים שפויים, למרות הכל. בנין/רוני לבנה

מאמן הקבוצה, טל בנין אמר בסיום: "עד היום סבלנו מהתוצאות ולא מהכדורגל. היו לנו הרבה משחקים ששיחקנו טוב, אבל לא היה לזה ביטוי בתוצאה. היום התוצאה היתה לטובתנו". בנין התייחס לחיזוק שינסה להשיג בקרוב, ואמר: "התוצאה הזו לא תשפיע על השינויים שאנחנו רוצים לעשות בינואר. טעינו, למדנו מהטעויות ואנחנו ננסה לתקן. מכבי נתניה היא קבוצה טובה גם כך אבל היא ראויה להרבה יותר מזה".

על עלי חטיב, שכבש את אחד השערים, אמר המאמן: "עלי חטיב לא היה בדרך החוצה, הוא היה בדרך החוצה כי מישהו אמר ומישהו כתב את זה, אבל זה לא אנחנו. עלי יכול להוסיף ולתרום המון למכבי נתניה, הוא זקוק לתמיכה של כולם, הוא אחד השחקנים שהגיעו ולא התאקלמו הכי טוב, אבל אולי מה שקרה היום יעזור לו".

המאמן אף החמיא למוטל'ה שפיגלר, שהצטרף אל הצוות המקצועי: "עברנו תקופה קשה, אבל התווסף לנו כח משמעותי שזה מוטל'ה שעוזר לי לבוא להתמקד בעבודה שלי כמאמן ולא להתפזר מידי מקומות. המשולש הזה של מוטל'ה, מאיר בן ברגי ואני עושה את שלו, עם כל צוות כמובן. אנחנו נשארים שפויים למרות המצב ומשדרים את זה לשחקנים. אנחנו חייבים להשיג רצף של תוצאות שייתן לנו קצת אוויר. לקבוצה הזו יש המון פוטנציאל וכישרון ואני מעריך שבסופו של דבר נצחק על התקופה הזו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מוטל'ה שפיגלר מנהל מקצועי מכבי נתניה. רוני לבנה
שיתוף הפעולה עובד. שפיגלר/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully