וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבה בה חתם בצ'לסי: "מועדון ענק, אני שמח וגאה"

הבלוז שילמו לניוקאסל 7 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הסנגלי, שחתם ל-3 וחצי שנים: "כשצ'לסי רוצה אותך, ההחלטה קלה"

זה היה באוויר בשבועות האחרונים, אולם היום (שישי) זה כבר רשמי: דמבה בה עזב את ניוקאסל וחתם לשלוש וחצי שנים בצ'לסי. הבלוז ניצלו את סעיף השחרור הנמוך יחסית שהיה לחלוץ הסנגלי, ויעבירו למגפייז 7 מיליון ליש"ט עבורו. בכך מילאה אלופת אירופה במהירות את החור ההתקפי שנפער עם עזיבתו של דניאל סטארידג', ובהחלט יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה בחוד ההתקפה בין בה ופרננדו טורס.

דמבה בה שחקן ניוקאסל. Matthew Lewis, GettyImages
המחליף של דניאל סטארידג' בהתקפה. דמבה בה/GettyImages, Matthew Lewis

"זה מרגיש טוב, אני מאוד שמח ומאוד גאה", אמר החלוץ הסנגלי, שבילה שנה וחצי בניוקאסל וכבש העונה 13 שערים במדים השחורים-לבנים. "זה היה חשוב עבורי ועבור ניוקאסל שאדאג לעתיד שלי כדי שנוכל להמשיך הלאה. עכשיו יש להם חודש שלם למצוא לי מחליף. כשהקבוצה שזכתה בליגת האלופות רוצה אותך, ההחלטה שלך מאוד קלה. זה מועדון ענק, כך שההחלטה שלי ממש לא היתה קשה".

מאז שהגיע לפרמיירליג בפברואר 2011 כבש דמבה בה 36 שערים, ולשם השוואה, בתקופה הזו רק רובין ואן פרסי (56) ו-ווין רוני (41) כבשו יותר. הופעת הבכורה של בה עשויה להיות כבר מחר (שבת, 17:00, ספורט2), כשהבלוז יפגשו את סאות'המפטון במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. עם זאת, החלוץ לא יוכל להשתתף במשחקי הליגה האירופית עם הכחולים, משום ששיחק כבר במפעל עם ניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully