וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.1

ארסנל פנתה לברצלונה באופן רשמי לגבי דויד וייה. דמבה בה בצ'לסי, פאטו חוזר לברזיל, טל בן חיים בקווינס פארק ריינג'רס

העברות

* עכשיו זה רשמי: דמבה בה חתם לשלוש וחצי שנים בצ'לסי, שהעבירה לניוקאסל 7 מיליון ליש"ט עבורו.

* ג'ו קול חתם בווסטהאם בהעברה חופשית. הקשר האנגלי, שלא מצא את מקומו בליברפול, חוזר למועדון בו התחיל את הקריירה. קול שיחק בשורות הפטישים בין 1998 ל-2003. "תמיד אהבתי את ווסטהאם ואני מקווה שאוכל להחזיר למועדון כמה עונות למזכרת", אמר קול. "אני מרגיש שאני חייב למועדון. פה למדתי את המקצוע".

* טל בן חיים חתם עד תום העונה בנועלת הטבלה האנגלית, קווינס פארק רייג'רס.

* טוטנהאם הודיעה באופן רשמי כי היא הגיעה להסכם על החתמתו של לואיס הולטבי, כוכב שאלקה, שיעבור ללונדון בהעברה חופשית. השחקן בן ה-22 יגיע לתרנגולים רק ביולי.

* מתיו דבושי, המגן הימני הצרפתי של ליל, חתם בניוקאסל לחמש שנים וחצי. המגפייז שילמו בעבור כרטיסו כ-5 מיליון ליש"ט. "אחרי הרבה שנים בליל אני מרגיש מוכן לאתגר חדש", אמר המגן.

* אקס הפועל תל אביב דגלאס דה סילבה שעזב את רד בול זלצבורג הושאל עד תום העונה לקבוצת פיגיירנסה, מהליגה השניה בברזיל.

* אלשנדרה פאטו יעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות בקורינתיאנס, לאחריהן יחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה הברזילאית, שתעביר למילאן 15 מיליון יורו עבור החלוץ.

* אף שלא עלה על כר הדשא כבר למעלה משנה, פיורנטינה החליטה להמר על החלוץ המצוין ג'וזפה רוסי ותעביר לויאריאל כ-10 מיליון יורו תמורתו.

* דינמו קייב התחזקה עם צירופם של שני שחקני נבחרת אוקראינה. הראשון הוא המגן יבגני סלין (24) והשני הוא החלוץ רומן בזוס (22). שניהם מגיעים מוורסקלה, וערכו את הבכורה שלהם בנבחרת אצל אולג בלוחין, מאמנה הנוכחי של דינמו.

* העסקה הזו של דינמו קייב מצטרפת לרכישתו של דומאגוי וידה, מגן נבחרת קרואטיה, עליו שילמו האוקראינים כ-6 מיליון יורו לדינמו זאגרב. וידה בן ה-23 חתם לחמש שנים.

* וולטר מונטיז'ו, קשר סגל נבחרת ארגנטינה, עבר מקרוזיירו לסנטוס, שרכשה 60 אחוז מכרטיסו וגם שלחה את הנריקה לקדנציה שנייה בקרוזיירו.

* עוד בברזיל: הבלם הוותיק כריס, שזכור בעיקר מימיו בלברקוזן וליון, שוחרר מגלאטסראיי וחתם בגרמיו.

* החלוץ הדני ניקי בילה נילסן עזב את ראיו וייקאנו וחתם לארבע שנים ברוזנבורג הנורבגית.

* מנג'ר ווסטהאם סם אלרדייס אישר שחלוץ ארסנל מרואן שמאק עבר לשורות הפטישים עד לתום העונה. החלוץ לא הצליח למצוא את מקומו בשורות התותחנים גם העונה. מאז הצטרף מבורדו בקיץ 2010, הבקיע החלוץ המרוקאי שמונה שערים בלבד לארסנל.

* וויגאן צירפה את רוג'ר אספינוסה, חלוץ נבחרת הונדורס.

* פולהאם השלימה את החתמתו של החלוץ כריס דייויד בן ה-19, שמצטרף לקרייבן קוטג' מקבוצת טוונטה ההולנדית.

ג'ו קול שחקן ווסטהאם, עוד במדי ליברפול. AP
לפני חודש עוד שיחק נגד ווסטהאם. ג'ו קול/AP

שמועות

* ארסנל פנתה רשמית לברצלונה לגבי צירופו של דויד וייה, עליו מוכן ארסן ונגר לשלם 17 מיליון יורו. בנוסף, התותחנים מתכננים להגיש הצעה נוספת לאתלטיקו מדריד לגבי אדריאן לופס, עליו כבר הציעו 12 מיליון יורו מוקדם יותר השבוע.

* השמועה הגדולה של אמש גרסה כי רדמאל פלקאו כבר סיכם בריאל מדריד, אולם נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו הכחיש את הדברים: "לפלקאו יש חוזה אצלנו. אין צורך לדבר על שמועות, וכדי שאתייחס אליהן אני צריך לדעת מאיפה הן הגיעו".

* ווסלי סניידר, פעם שחקן מבוקש בכל קבוצה גדולה באירופה, עשוי לעבור דווקא לנועלת הטבלה באנגליה, קווינס פארק ריינג'רס. גם טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד בתמונה.

* סוכנו של פרנק למפארד הכחיש כי הקשר בן ה-34 נמצא בדרך החוצה מצ'לסי כבר בינואר: "כרגע, פרנק חושב רק על ההווה, ובמילים אחרות - על צ'לסי". עם זאת, הוסיף הסוכן כי "באשר לעתיד, הדבר הוודאי היחיד הוא שלמפארד יעבור קבוצה בסוף העונה".

* במקביל צ'לסי מחפשת בית חדש ליוסי בניון, והיעד האפשרי החדש שהוזכר הבוקר באנגליה הוא סאות'המפטון מתחתית הפרמיירליג.

* אסטון וילה המסובכת עשויה לפנות לשחקן ההגנה של מנצ'סטר סיטי, ג'וליאן לסקוט, שגדל כאוהד הוילאנס.

* נשיא קריסטל פאלאס העריך כי היהלום הגדול שלו, ווילפריד זאהה, המבוקש על ידי כל הקבוצות הגדולות באנגליה, יישאר בסלהורסט פארק עד הקיץ. באנגליה טוענים כי המובילה במירוץ להחתים את הכישרון הגדול, בין אם בינואר או בקיץ, היא מנצ'סטר יונייטד.

* טוטנהאם חידשה את העניין שלה בכוכב פורטו, ז'ואאו מוטיניו, אותו ניסתה לצרף כבר בקיץ. קשר נבחרת פורטוגל נמצא בראש רשימת המועמדים לרכש של אנדרה וילאש בואש, והתרנגולים עשויים לפתוח במשא ומתן מחודש בנסיון לצרפו כבר בינואר.

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
בדרך לאנגליה? וייה/GettyImages

* אביו של בלם ניוקאסל, פבריסיו קולוצ'יני, חשף כי בנו רוצה לעבור באופן מיידי לסן לורנזו ומנסה להתיר את חוזהו בשורות המגפייז.

* לאציו שוקלת לנסות ולפנות לארסנל בנוגע לקשרה המתוסכל אנדרי ארשבין.

* סנדרלנד מנסה לצרף את טים קייהיל בהשאלה מניו יורק רד בולס

* טוטנהאם עוקבת מקרוב אחר קשר טולוז, מוסא סיסוקו.

* אינטר מעוניינת להנחית את אסקיאל שלוטו , הקשר הימני המצוין בן ה-23 מאטאלנטה.

דגלאס דה סילבה שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
חוזר למולדתו. דה סילבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully