וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני פאקיאו בישראל

לאחר שבפיליפינים דיווחו כי המתאגרף המפורסם מראה סימני פרקינסון הוא הגיב: "אין מה לדאוג, בינתיים אני מבלה בישראל"

ברשת החדשות "ABS-CBNnews" של הפיליפינים דיווחו אתמול (שישי) שהמתאגרף מני פאקיאו הראה סימנים ראשונים של מחלת הפרקינסון. דוקטור רוסטיקו חימנס, נשיא ארגון בתי החולים הפרטיים במדינה, אמר לתחנת רדיו מקומית שאחד המתאגרפים הטובים בכל הזמנים הראה סימני רעד ועיוותים ביד, אך חשוב לציין שלא נפגש עם פאקיאו אלא ביסס את מסקנותיו על סמך צילומי וידאו בלבד. חימנס דחק בפיליפיני לפרוש מאגרוף על מנת להימנע מהמחלה הנוראית ממנה סובל מוחמד עלי ומאמנו של פאקיאו, פרדי רואץ'.

פאקיאו נדרש לתגובה וחשף את מיקומו המפתיע על הגלובוס: "אין מה לדאוג. אני בריא במאת האחוזים ובינתיים מבלה את חופשתי במדינה הנפלאה ישראל. אחזור לפיליפינים ב-14 בינואר ובתחילת פברואר אתחיל להתאמן לקראת הקרב באפריל".

מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני. AP
פאקיאו על המזרן לאחר הנוקאאוט של מארקס/AP

פאקיאו, חבר קונגרס בפיליפינים, מעורר הדים עצומים ובמדינה עוקבים אחר הקרבות שלו בקנאות. ביוני הפסיד פאקיאו לטימותי בראדלי בהחלטת שופטים שערורייתית שזעזעה את הענף, ובדצמבר, בקרב השנה, הפסיד בנוקאאוט מדהים לחואן מנואל מארקס בסיבוב השישי. זה היה הקרב הרביעי בין השניים, לאחר שני ניצחונות של פאקיאו ותוצאת תיקו אחת.

לאחר הקרב עבר פאקיאו בדיקת CT, שגם לאחריה רופאה פיליפינית טענה בתקשורת שהיא לא בטוחה שתוצאות הבדיקה, שהבהירו שהכל כשורה, נכונות. הרופאה טענה שאגרוף הנוקאאוט שחטף פאקיאו ממארקס, והנפילה של הפיליפיני למזרן, היו שתי מכות קשות למדי שעלולות לגרום לנזקים ארוכי טווח.

דאגה יתרה, רצון לפרסום או אבחנות מדויקות? רק בהמשך נוכל לדעת. פאקיאו עדיין לא שחרר הודעת פרישה, ועשוי להמשיך בקריירה האגדית שלו (54 ניצחונות, חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו), למרות שגם אשתו ג'ינקי לוחצת עליו לפרוש.

עדכון ראשון: 4.1.2012, 12:09

מני פאקיאו מתאגרף מקסיקני חואן מנואל מארקס. Al Bello, GettyImages
הרופאים יצליחו לעשות את מה שאשתו של פאקיאו לא הצליחה?/GettyImages, Al Bello

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully