וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אנחנו חייבים להישאר חיוביים"

4.1.2013 / 10:37

שחקן מכבי ת"א חושש מנפילת מתח. ג'יימס: "נצטרך לטפס מהבור". בלאט עודד את שחקניו: ”שמרנו אותם על 71 נקודות”

עריכת וידאו: טל רזניק

אכזבה רבה שררה בקרב שחקני מכבי תל אביב עם ההפסד השני ברציפות בשלב הטופ 16, הפעם 71:70 לקאחה לבוראל, כשמד הלחץ בקרב ההנהלה ואנשי הקבוצה עולה עקב המאזן העגום. האווירה בחדר ההלבשה היתה מתוחה ועצבנית, ורוב השחקנים העדיפו להשפיל את מבטם ולהימנע מקשר עין. דייויד לוגן ישב עם גבו לעיתונאים ונראה מתוסכל מאוד ממצבו ומהשיתוף המועט שלו אמש. מלקולם תומאס, המציג יכולת חלשה, העדיף גם הוא לשבת כשגבו מופנה אל העיתונאים. אולי אחת מנקודות האור הבודדות היא השתלבותו המהירה של דרקו פלאניניץ'.

לאחר המשחק העיר המאמן דיוויד בלאט בחדר ההלבשה על נושא הריבאונד כשהוא מוסיף: "לא הוצאנו לפועל דברים כפי שצריך, החטאנו זריקות חשובות". אך בכדי לא לפגוע במוראל הירוד של השחקנים הוסיף: "צריך להתאזן במשחקים הבאים. נלחמנו וחזרנו למשחק, שמרנו את קאחה לבוראל על 71 נקודות".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
מצא נקודת אור. בלאט/ברני ארדוב

לשון ג'יימס לא נותר אלא להודות: "בשורה התחתונה אנחנו במאזן של 2:0", אמר ג'יימס לוואלה! ספורט. "זה מאוד מאכזב, כי רצינו לשחק הכי טוב שאפשר ולהשיג ניצחון, ועכשיו אנחנו צריכים לטפס מהבור שנכנסנו אליו. חבל שלא סיימנו את המשחק הזה כפי שציפינו. עם ניצחון. ברור שזה מצב לא אידאלי".

"היו לנו ירידות ומורדות תוך כדי המשחק, אבל זה הכדורסל. הם קבוצה שקולעת הרבה, המטרה שלנו היתה לעצור אותם על פחות מ- 70 נקודות ועשינו את זה, הבעיה היתה שהחטאנו זריקות בהתקפה, ולכן הפסדנו את המשחק. העובדה שנתנו להם יותר מדי הזדמנויות שניות חיסלה לנו את המשחק".

לשאלה כיצד ההפסד השני ברציפות ישפיע על המשך משחקי הטופ 16 השיב ג'יימס: "אין השפעה על המשך הדרך. זו עונה ארוכה ויש עוד 12 משחקים. יש לנו משחקים מול וקבוצות מוכשרות, ואנחנו רוצים לעמוד מולן כפי שצריך. נגיע לאימון , נתאמן על הקליעות ונחזור למה שעשינו, שזה ניצחונות".

על חשיבות המשחק הבא מול פנרבחצ'ה אולקר אמר האמריקאי: "המשחק הבא הוא משחק מפתח? כל משחק בשלב הזה הוא מפתח. גם מול סיינה היה חשוב, גם מול קאחה וגם מול הטורקים בשבוע הבא". על מצב פציעתו בכתף הוסיף ג'יימס: "כשעליתי למשחק לא היתה שום פציעה. עליתי במטרה להילחם בהם. אהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יהיה קשה אבל נצטרך לפצות על ההפסד הזה". סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית' הוסיף: "חפרנו לעצמנו בור במחצית הראשונה ונתנו להם יותר מדי ריבאונדים . למרות שניסינו לחזור למשחק ואפילו הובלנו, זה לא היה מספיק בכדי לחזור למשחק. עשינו כמה שגיאות קריטיות ולכן הפסדנו. היו לנו תנודות תוך כדי משחקו, אבל כדורסל הוא משחק שמשתנה תוך כדי, בסופו של דבר אנחנו אלו שצריכים לעשות עבודה טובה בלהיות אגרסיביים ובריבאונד, לעזור כולם הגנתי ולעשות את הכי טוב שאפשר".

גם סמית הודה: "אנחנו במאזן 2:0, זה מצב לא הכי טוב ונעים. אבל אנחנו חייבים להישאר חיוביים ולהילחם. יש לנו משחק מול פנרבחצ'ה בשבוע הבא, נתכונן אליו היטב וננסה לחזור לנצח. אני לא חושב ששני ההפסדים ישפיעו על הקבוצה מבחינה מנטלית, יש לנו עוד הרבה משחקים בטופ 16, לא יהיה קל, יהיה קשה אבל נצטרך לפצות על ההפסד הזה". על דבריו של דיוויד בלאט על כך שאין ניסיון למרבית שחקני הקבוצה העונה, אמר סמית:" נצטרך להמשיך ללמוד ולהתבגר בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully