וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "המחצית הראשונה הייתה איומה. ניתן את הדין"

3.1.2013 / 23:10

מאמן מכבי ת"א על הפספוס של אוחיון: "זו הייתה אחת האופציות, חבל שלא נכנס". לוגן יובש על הספסל ונראה מתוסכל

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב בצרות בשלב הטופ 16. הצהובים כבר ביצעו קאמבק מרשים הערב (חמישי) בהיכל מול קאחה לבוראל הנהדרת, אבל הבאסקים אמרו את המילה האחרונה עם סל ניצחון דרמטי של פרננדו סן אמטריו, שקבע ניצחון 70:71 לקאחה והשאיר את מכבי תל אביב המתוסכלת ללא ניצחון בבית ו'. היה זה הפסד ביתי שני העונה של הצהובים באירופה, כשגם הקודם היה מול קבוצה מספרד (מלאגה) כשבחודש הבא גם ברצלונה תגיע ליד אליהו.

דיוויד לוגן, שלא שותף לכל אורך המחצית השנייה ויובש על הספסל, נראה מתוסכל בסיום ונותר מכונס בעצמו בחדר ההלבשה. השחקן לא הסכים להתראיין וישב כשגבו מופנה לעבר העיתונאים. גם מלקולם תומאס נראה מאוכזב, אחרי עוד משחק שהצטרף לתקופה הלא טובה בה הוא נמצא.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמה מתסכל. דיוויד בלאט בשניות הסיום/ברני ארדוב

"אני חושב שבמחצית השנייה הפכנו את המשחק דרך פייט טוב וגם בזכות הרכב טוב", אמר בסיום דיוויד בלאט המתוסכל. "בכדור האחרון היו שלוש אופציות, אחת מהן הייתה כניסה לסל. חבל שזה לא נכנס. לא חושב שהיה פאול, יצא מה שיצא. אני לוקח לחיוב את החצי השני. החצי הראשון היה איום ונורא מבחינת ריבאונד הגנה ואנחנו צריכים לתת את הדין על כך".

מאמן מכבי תל אביב התייחס גם לעובדה שקבוצתו עם שני בטופ 16: "אין ספק שאנחנו צריכים להתחיל לנצח. שיחקנו חצי אחד טוב מול קבוצה חזקה, אבל חייבים לתת 40 דקות חזקות בכל ערב כדי לנצח ולחזור לתמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דייויד פדרמן בעלים מכבי תל אביב מאוכזב מאחורי גיא גודס, דרק שארפ עוזרי המאמן. ברני ארדוב
זה כבר היה בידיים. דייויד פדרמן/ברני ארדוב

יוגב אוחיון הסביר גם הוא את המהלך האחרון: "עשינו תרגיל שבסיומו אני צריך לחדור על אולסן. ניסיתי לעשות את זה, הכדור לא נכנס ולצערי זו התוצאה. אני חושב שבמחצית הראשונה חפרנו לעצמנו בור לא קל. ברבע הרביעי זה היה משחק של סל לפה וסל לשם, ובסופו של דבר המשחק הוכרע על מהלך אחד. חייבים לנצח עכשיו כל משחק וכמובן לתת אקסטרה ולצבור כמה שיותר ביטחון".

ריקי היקמן הוסיף: "התחלנו חלש והם הובילו עלינו במחצית הראשונה, אבל נלחמנו וחזרנו למשחק. ניסינו להשיג את הניצחון, אבל הם עשו דברים טובים בדקות האחרונות, קלעו שלשות וניצחו. עשינו עבודה טובה ברבע השלישי והשגנו את השינוי, הבעיה שהיו לנו יותר מדי עליות ומורדות. השלשות שלהם עשו את ההבדל. אנחנו ב-2:0 אבל לא נוותר ונמשיך להילחם. זה לא ישפיע עלינו מנטלית, זו העבודה שלנו. אנחנו חייבים לנצח ביום חמישי הבא. יש כאן הרבה שחקנים מנוסים, אנחנו רק צריכים להביא את זה בשבוע הבא".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המהלך המכריע לא צלח. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully