וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון בסקוטלנד: "מקווה שהכל ייסגר ביום שישי"

בלם סטנדרד ליאז' הגיע על מנת לקדם את העברתו לסלטיק. לטלוויזיה המקומית אמר: "בירם כיאל אמר לי רק דברים טובים"

בלם סטנדרד ליאז' רמי גרשון הגיע הערב (חמישי) לסקוטלנד כדי להגיע להסכם עם סלטיק ולחתום בשורות הקבוצה. הישראלי שיחק רק משחק אחד העונה בשורות ליאז', והגיע עם סוכנו דודו דהאן לגלזגו על מנת לקדם את ההעברה. "אני מאוד שמח להיות כאן", אמר גרשון ל-STV. "אני נרגש שיש לי הזדמנות לשחק עבור סלטיק. אני מקווה שהכל ייסגר מחר ואז אוכל לדבר יותר".

בלם סטנדרד ליאז' רמי גרשון מול קשר ווסטרלו סטין דה סמט. GettyImages
"כיאל חבר טוב אבל הכל קרה כל כך מהר. אבל בהזדמנויות אחרות הוא אמר לי רק דברים טובים על סלטיק"./GettyImages

גרשון הודה שהוא לא דיבר עדיין עם קשר סלטיק בירם כיאל. "לא יצא לי לשוחח עמו עדיין", סיפר. "הוא חבר טוב אבל הכל קרה כל כך מהר. אבל בהזדמנויות אחרות הוא אמר לי רק דברים טובים על סלטיק". בהזדמנות זו קטע דהאן את הדברים ואמר: "אין על מה לדבר. כשמועדון כמו סלטיק קורא לך, אתה על המטוס וזה בדיוק מה שעשינו".

אם גרשון יחתום בשורות האלופה הסקוטית, הוא יוכל להשתתף במפגש הכפול מול יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות. ב"דיילי מייל" נכתב שהגעתו של גרשון כנראה תזורז בשל השעייתו של קווין וילסון משני משחקים, ובגלל נסיעתו של אפה אמברוז לאליפות אפריקה, שעשויה לגרום לכך שהבלם הניגרי יחזור רק ימים ספורים לפני המשחק הראשון מול יובנטוס בליגת האלופות. דהאן היה מי זה ששידך בין אמברוז לירוקים כשהניגרי שיחק במ.ס. אשדוד.

גרשון (24) גדל בהפועל ראשון לציון, ובקיץ 2009 הפתיע כאשר הושאל לסטנדרד ליאז'. בקיץ שלאחר מכן בחרה הקבוצה הבלגית לרכוש את כרטיסו, הוא הושאל לקורטרייק ובאמצע העונה שעברה חזר לסטנדרד, במדיה רשם העונה הופעה אחת בלבד. באוקטובר 2010 רשם השחקן את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully