וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "מקווה שישמרו על המקום הראשון בהיעדרי"

שוער מכבי תל אביב יצא לאליפות אפריקה: "לוי וחנצ'ינסקי ראויים". דאבור נטש את האימון. גורם: "זהבי רוצה לשחק אצלנו"

one

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ בקרית שמונה ביום שני. החלוץ מונס דאבור ספג מכה חזקה בקרסולו במהלך אחד המשחקונים ונטש את האימון, כשגם רוברוטו קולואטי שלא מצליח להתאושש מפציעה בשריר המפשעה ערך אימון קל בצד המגרש.

המגן-בלם סטיב גורי שחזר אמש מחופשה קצרה בגרמניה ערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל למשחק. הבוקר התקשורת ההולנדית מדווחת כי אברטון הצטרפה לרשימת הקבוצות שמעוניינת בו, כמחליף לג'ואי הייטינחה, שצפוי לחזור לאייאקס. שחקן נוסף שצפוי לחזר הסגל הצהובים הוא הקשר גל אלברמן, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

ערן זהבי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
"ערן זהבי רוצה לשחק במכבי תל אביב"/GettyImages, Tullio M. Puglia

בתוך כך ממשיכים בצוות המקצועי לעסוק בענייני חיזוק הקבוצה לקראת חלון ההעברות בינואר. בקרית שלום לא התרגשו מההודעה שהגיעה מפלארמו האיטלקית, לגבי זכות הראשונים שניתנה להפועל תל אביב בנוגע להעברתו של הקשר ערן זהבי, שצפוי להצטרף באופן רשמי למכבי תל אביב בימים הקרובים.

"זהבי רוצה לשחק במכבי תל אביב, הוא ישחק במכבי תל אביב ואנחנו ממש לא מתרגשים מכל סיפור זכות הראשונים של הפועל תל אביב", אמרו היום בקרית שלום. במכבי מודעים לבעיות הכספיות של האדומים ויודעים שאין באפשרותם להכנס באופן רציני למירוץ אחר הקשר שסיכם על עזיבתו את פאלרמו והפך למעשה כעת לשחקן חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני בטוח שכולם ישמחו במידה ונצליח". וינסנט אניימה/ברני ארדוב

כפי שכבר פורסם בוואלה! בשבוע שעבר מגבירים ראשי המועדון את המאמצים לצרף גם את קשר ויסלה קראקוב מאור מליקסון, איתו מתקיימים מגעים מזה מספר שבועות. השוער וינסנט אניימה שלא קיבל את אישור ההתאחדות הניגרית להצטרף מאוחר למחנה האימונים של הנבחרת לקראת אליפות אפריקה המריא להצטרף לנבחרתו, כאשר ברק לוי יהיה זה שיפתח בין הקורות ביום שני בקרית שמונה. עדיין לא ברור מי משני שוערי קבוצת הנוער סהר חסון או גל טובלי ישמש כשוער שני במשחק.

"אני יוצא לאליפות אפריקה לייצג את נבחרת ניגריה", אמר אניימה הבוקר לאתר הרשמי של המועדון. "ואני בטוח שכולם ישמחו במידה ונצליח. אמנם אהיה באפריקה אך אעקוב משם אחר התוצאות. ברק לוי ותומר חנצ'ינסקי שוערים מצויינים וראויים. הם נמצאים בידיים מצויינות של שורה אובארוב שידאג שהם יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני סומך על שניהם, מאחל למכבי בהצלחה ומקווה שישמרו על המקום הראשון בהיעדרי".

עדכון ראשון: 12:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully