וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: זהבי שוחרר מפאלרמו, יחתום בימים הקרובים

סוכנו של הקשר הגיע לסיכום עם האיטלקים על שחרורו תמורת 250 אלף יורו, והוא צפוי לחתום במדי הצהובים לארבע שנים וחצי

הקשר ערן זהבי שוחרר רשמית מפאלרמו האיטלקית וצפוי לחתום בימים הקרובים במכבי תל אביב. ביממה האחרונה חלה התקרבות משמעותית במשא ומתן בין מכבי תל אביב לפאלרמו בכל הנוגע להעברתו של השחקן למדים הצהובים.

רונן קצב, סוכנו של זהבי, הגיע לסיכום עם ראשי פאלרמו על שחרורו של השחקן, כאשר על פי הסכם השחרור, הסכום הנקוב שיקבלו האיטלקים מהקבוצה בה יחתום זהבי הוא 250 אלף יורו. בנוסף התווסף להסכם סעיף מיוחד שאומר שאם הקבוצה בה יחתום זהבי, תגיע לשלב הבתים בליגת האלופות, תקבל פאלרמו סכום נוסף של 250 אלף יורו. זהבי צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה ארוך טווח ל-4.5 שנים במכבי תל אביב וסעיף התשלום עבור ההעפלה לליגת האלופות יהיה תקף לכל אורך חוזהו.

ערן זהבי שחקן פאלרמו באימון. Tullio M. Puglia, GettyImages
קרוב מתמיד ללבוש צהוב. זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

מה שמעכב בשלב זה את סגירת העיסקה באופן רשמי מול מכבי תל אביב, היא העובדה שנציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נמצא בחופשה פרטית עם משפחתו בקפריסין וגם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שניהל את המשא ומתן מול הסוכן קצב וראשי המועדון האיטלקי, נמצא כעת עם בנותיו בברצלונה. עם שובם ארצה של אנגלידיס וקרויף, צפוי המשא ומתן לעבור לפסים המשפטיים הסופיים והחוזה ייחתם רשמית.

זהבי ויתר על חלק מהשכר השנתי שקיבל בפאלרמו ועמד על 550 אלף יורו. זהבי היה בין השחקנים אותם סימן קרויף בפנקסו עם הגעתו למועדון וכעת נראה שהדברים קרובים מאי פעם. בתוך כך צפויים ראשי הצוות המקצועי לצרף לפחות שני שחקנים נוספים במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר מי שצפוי לעזוב בקרוב הוא המגן-בלם סטיב גורי שמבוקש על ידי מספר קבוצות בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully