וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: התקדמות משמעותית בעסקת ערן זהבי

הצהובים קרובים להשלים את עסקת העברתו של הקשר, כשפאלרמו תשלים חלק משכרו. צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח

one

התקדמות משמעותית בעסקת העברתו של קשר פאלרמו ערן זהבי למכבי תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי לאחר שהשחקן סיכם עקרונית את תנאיו עם ראשי הקבוצה, חלה גם התקרבות משמעותית במשא ומתן בין מכבי תל אביב ופאלרמו, כאשר בימים הקרובים צפויה העסקה להיסגר סופית.

זהבי בן ה-25, שמחזיק בחוזה של 550 אלף יורו לעונה במדי פאלרמו, יאלץ לוותר על חלק משכרו, כאשר על פי מתווה העיסקה, ישלמו הצהובים סכום הנאמד בכ-250 אלף יורו לעונה והאיטלקים ישלימו חלק נוסף מהשכר. בתקשורת האיטלקית כבר דיווחו על סיכום כספי שהושג בין השחקן למוליכת ליגת העל, כשהוא יחתום על חוזה ארוך טווח.

מי שאמור לסגור סופית את העסקה מול האיטלקים הוא המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שניהל בעצמו את המשא ומתן אל מול ראשי המועדון הסיציליאני. זהבי היה אחד השמות הראשונים שמכבי תל אביב סימנה לקראת חלון ההעברות הנוכחי, וכעת נראה שהגעתו של הקשר לקרית שלום קרובה מתמיד.

שחקן פאלרמו ערן זהבי חוגג שער. Alessandro Fucarini, AP
קרוב ללבוש צהוב. ערן זהבי/AP, Alessandro Fucarini

זהבי גדל בהפועל תל אביב, אך עבר לעירוני ראשון לציון בגיל נוער. בשנת 2006 חזר הקשר להפועל תל אביב כשהוא בן 18. למרות זאת, הקשר לא קיבל דקות משחק משמעותיות בקבוצה והושאל לעירוני רמת השרון, ששיחקה אז בלאומית. כעבור עונה, חזר זהבי להפועל תל אביב וזכה לדקות משחק משמעותיות יותר. עונה לאחר מכן, הפך הקשר הצעיר לכוכב הקבוצה בעיקר לאחר פציעתו של נמניה ווצ'יצ'ביץ'.

באותה העונה, זכה עם האדומים בדאבל כשהוא כובש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-92 בטדי שמבטיח לקבוצתו את האליפות, כשהוא גם מבשל שער לגילי ורמוט בגמר הגביע מול בני יהודה. בעונת 2010/11 כבש זהבי שער חשוב מול רד בול זלצבורג בבית, שהבטיח לקבוצה של אלי גוטמן את הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות, לראשונה בתולדותיה. גם בשלב הבתים הצליח זהבי להרשים כשכבש שלושה שערים, צמד נגד בנפיקה בבלומפילד ועוד מספרת אדירה בחוץ מול ליון במחזור השישי והאחרון בשלב הבתים. בתום אותה העונה עבר זהבי לפאלרמו תמורת 2.5 מיליון יורו וחתם לחמש עונות בסיציליה.

בעונה שעברה, הראשונה שלו בפאלרמו, רשם זהבי 20 הופעות במדי הקבוצה מתוכם 11 בהרכב, ואף כבש שני שערים. אך את העונה הנוכחית הוא פתח עם פציעה קשה וכשחזר ממנה התקשה לחזור לעניינים. בסך הכל, רשם שתי הופעות בלבד במדי הקבוצה העונה ושתיהן כמחליף ובסך הכל שיחק כ-29 דקות. אגב, במשחק האחרון של פאלרמו (1:1 מול אודינזה), לא נכלל זהבי בסגל הקבוצה על אף שביכולתה לרשום 23 שחקנים בטופס המשחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully