וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת להשאיל את דניאל הייבר

3.1.2013 / 9:20

הסיכויים שהחלוץ יעזוב בינואר גבוהים אם יוחתם חלוץ זר. בנאדו לא מעוניין לשחרר את תורג'מן, אך החלוץ יבקש לעזוב

one

במכבי חיפה נשקלת האפשרות להשאיל עד תום העונה את החלוץ היהודי הצעיר מקנדה, דניאל הייבר (20), שאתמול (רביעי) הוחלט להחתימו בכפוף להצלחת המשא ומתן. ההחלטה הסופית תלויה במספר החלוצים שבנאדו יחליט להשאיר אחרי חודש ינואר. בנאדו מכוון להחתמת סטפן שצ'פוביץ' מפרטיזן בלגרד, או חלוץ זר אחר, אך ישנם עוד גורמים שישפיעו על ההחלטה, אחד מהם הוא עתידו של אלון תורג'מן.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה (ימין) מול איציק עזוז שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
על חיפה להגיע להסכם סופי לגבי מכירתו העתידית. תורג'מן/ברני ארדוב

אתמול פנתה בית"ר ירושלים למכבי חיפה בעניין החלוץ. עד כה פנתה קבוצה אחת נוספת לסוכניו והיא עירוני רמת השרון. גם מכבי נתניה ובני יהודה מעוניינות בו. בנאדו לא ישחרר את תורג'מן אם לא יבקש לעזוב, אבל החלוץ מתכוון ליזום שיחה בעניין באמצעות סוכנו, גלעד קצב. בנאדו צפה בקלטת של החלוץ הקרואטי איבן סנטיני, אבל בחיפה הבינו שהוא הוצע גם לקבוצות אחרות ובשלב זה אין כוונה לצרפו. יש לציין כי בנאדו צופה גם בקלטות אחרות. במידה והמאמן לא יחתים חלוץ זר, תישקל האפשרות להחתים את שמעון אבוחצירא מקרית שמונה, ששמו עלה לפני מספר שבועות, אם כי בשלב זה הסכומים גבוהים מדי ולכן לא נעשתה כל פניה אליו. שלומי ארבייטמן עדיין נמצא בעדיפות נמוכה.

בהקשר של תורג'מן ראוי לציין כי בקבוצת האם שלו, טוברוק, טוענים כי על חיפה להגיע להסכם סופי לגבי מכירתו העתידית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה העבירה כ-1.1 מיליון שקל תמורת החלוץ ובין הצדדים סוכם שיועבר סכום נוסף, בין 700 ל-1.4 מיליון שקל (בהתאם לסיכום בין הצדדים) כדי להשלים את העסקה. כזכור, תורג'מן כבר חתם על שדרוג ההסכם שלו לחמש שנים אך על פי הסכם חשאי בין הצדדים שנחשף עולה כי טוברוק יכולה לסיים את ההתקשרות בתום כל עונה. מכאן, שאם לא יושג הסכם בקרוב וחיפה תשאילו, תורג'מן עשוי לעזוב בתום העונה. יחד עם זאת, בשני המועדונים עדיין מעריכים שהעסקה תצא לפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. AP
בשלב זה הסכומים גבוהים מדי. אבוחצירא/AP

במועדון היו מרוצים מיכולת שגילו מספר שחקנים במשחק אתמול מול קבוצת הנוער (0:6), לאחריו הוחלט להחתים את הייבר שכבש צמד. אנדריי פיליאבסקי לא שותף כיוון שהוא עדיין לא כשיר, וייתכן שיבקש לעזוב למכבי נתניה. כמו במקרה של תורג'מן, בנאדו לא רוצה לשחרר את הבלם אלא אם כן יבקש לעזוב. הקשר ג'ואל דמאו נמצא במנוחה מוחלטת, אבל לאחר שיבריא צפויה שיחה עם סוכניו בנוגע לעתידו. השחקן לא נמצא בתוכניות המקצועיות ואם יבקש להישאר הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לסגל, במיוחד לנוכח חזרת תמיר כהן, שבמועדון סקרנים מאוד לדעת באיזה כושר הוא יחזור למגרשים. כהן מוערך מאוד במועדון, שם מקווים שיוכל לחזור לכושר משחק מלא עד סוף החודש. המגן טאלב טואטחה, שנלקח לאחרונה לשיחה אישית, רשם אתמול משחק נהדר וימשיך להתחרות על חולצת ההרכב עם שמואל שיימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully