וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אריק בנאדו החליט להחתים את דניאל הייבר

2.1.2013 / 17:18

החלוץ הקנדי/יהודי, שכבש צמד ב-0:6 של הבוגרים מול הנוער, צפוי לחתום במכבי חיפה. הירוקים מעוניינים גם בשצ’פוביץ’

one

דניאל הייבר הגיע לפני כשבועיים לישראל על תקן נבחן והיום (רביעי) החליט מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו להחתימו. זאת לאחר שהחלוץ הקנדי בן ה-20 כבש צמד במשחק אימון מול קבוצת הנוער, בו ניצחו הבוגרים 0:6. אלון תורג'מן, שכבש שלושער במשחק הזה, היה המצטיין במגרש ובנאדו עשוי להטיל וטו על שחרורו, על אף שבחיפה כבר הצהירו שלא יעמדו בדרכם של שחקנים הרוצים לעזוב. הקבוצה של בנאדו, יש לציין, שלטה לאורך כל המשחק.

השחקן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר ההחלטה להחתימו: "אני מאושר ושמח מאוד להצטרף למועדון כמו מכבי חיפה, שהוא המועדון הגדול בישראל ומוכר ברחבי אירופה. אני מקווה שהכל יסתדר ואוכל לשחק בקבוצה. בשבילי כיהודי זה חלום גדול לשחק כאן".

דניאל הייבר הנבחן במכבי חיפה עם גוסטבו בוקולי, אייל גולסה. קובי אליהו
יש רכש. הייבר השלישי משמאל/קובי אליהו

השער הראשון הגיע בדקה ה-35, לאחר בישול נאה של המגן טאלב טואטחה, שחילץ כדור בהגנה, התקדם ומסר פס מדויק מחצי מגרש לחן עזרא, שנותר לבדו מול רון שושן וכבש 0:1. רק לאחרונה ערך בנאדו שיחה אישית עם טואטחה, לאור המצב אליו הוא נקלע. במשחק היום טואטחה הוכיח כי הוא ראוי להתחרות על חולצת ההרכב. שתי דקות לפני השריקה למחצית, השאיר יניב קטן את הבר לבדו מול שושן. החלוץ החטיא, אך השתלט על הכדור שנהדף וקבע 0:2. השער השלישי והשני של הבר במשחק הגיע שתי דקות לאחר פתיחת המחצית השניה, מבישול של המחליף שמואל שיימן, שהגביה כדור מדויק לראש של החלוץ, שנגח פנימה וקבע 0:3.

הייבר החמיץ בהמשך ממצב נוח. ואז הגיע הרגע של המחליף אלון תורג'מן, שכבש שלושער תוך עשר דקות. הראשון הגיע בנגיחה בדקה ה-69, השני הגיע שתי דקות אחר כך לאחר טעות בהגנה. החלוץ השלים שלושער בדקה ה-79, ונתן עוד חומר למחשבה למאמן. אגב, לרשימת הקבוצות שמעוניינות בחלוץ, הכוללת את בית"ר ירושלים, בני יהודה ומכבי נתניה, התווספה גם עירוני רמת השרון שכבר גיששה אצל נציגיו. המאמן אריק בנאדו שילב את דלה ימפולסקי כמגן ימני במקום אייל משומר שזכה למנוחה. אנדריי פיליאבסקי הפצוע לא שותף כלל.

ללא קשר להייבר, חיפה מגבירה את המאמצים לצירופו של סטפן שצ'פוביץ', שעשוי להצטרף עם פתיחת חלון ההעברות. החלוץ הסרבי עדיין מחשיב את מכבי חיפה כאופציה המועדפת עליו ובמועדון נמצאים בקשר רצוף עם סוכניו. פרטיזן בלגרד מוכנה להעמידו למכירה בלבד ואם החלוץ יצטרף, הוא יחתום על חוזה רב שנתי במועדון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully