וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סנטיני חלוץ אגרסיבי עם משחק ראש מצויין"

3.1.2013 / 9:02

דינו שקבורץ סיפר על החלוץ עימו החלה בית"ר במגעים. במועדון ממתינים לתשובת חיפה בנוגע לתורג'מן:"יכול לעזור מאוד"

one

בית"ר ירושלים הוציאה אתמול (רביעי) את ההודעה בנוגע למגעים המתנהלים מול החלוץ הקרואטי איבן סנטיני, ועשתה זאת לא במקרה. המאמן אלי כהן עוקב כבר כחודש אחר השחקן, קלטות של משחקי בית"ר נגד הפועל תל אביב ומכבי חיפה נשלחו אליו כדי להלהיבו ושיחות ישירות כבר נערכו עם השחקן על מנת לשכנעו להגיע. ברגע שנודע לבית"ר שהשחקן הוצע גם למכבי חיפה על ידי גורם שלישי, הבינו בקבוצה כי לא ניתן לשמור על חשאיות המשא ומתן והם הוציאו את ההודעה לתקשורת.

הבעיה של בית"ר בשלב זה היא שסנטיני מושאל מזאדאר הקרואטית לפרייבורג הגרמנית. לסנטיני חוזה עד לתום העונה בפרייבורג אך במידה וירצה לעזוב הוא חוזר אוטומטית לזאדאר שבשלב זה דורשת עליו קרוב ל-200 אלף יורו. מעבר לכך, העלות של סנטיני עצמו היא כ-75 אלף יורו עד לתום העונה ובית"ר תיכנס למגעים רציניים מול זאדאר רק במידה ותזכה לסיוע כלכלי בשבוע הבא בביקורה בצ'צניה.

אגב, דינו שקבורץ, בלמה של בית"ר, אמר על סנטיני: "יצא לי לשחק נגדו מספר פעמים, הוא חלוץ מאוד פיזי עם משחק ראש מצויין ואגרסיביות. מדובר בשחקן שיכול לעזור מאוד לבית"ר".

אלון תורג'מן, חלוץ מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ריאלי יותר מבחינת בית"ר. אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

מי שנחשב ריאלי מבחינה כלכלית עבור בית"ר הוא אלון תורג'מן, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, פנייה רשמית נעשתה למכבי חיפה ולבית"ר הובטחה תשובה על לסוף השבוע. תורג'מן עצמו הביע רצון לשחק בבית"ר ובמידה ויגיע לא יהיה לכך קשר לסנטיני או לחלוץ זר אחר שיצטרף.

החשאיות סביב נסיעת בית"ר לגרוזני עדיין קיימת והדבר היחיד שכרגע ברור הוא שהקבוצה צפויה לקבל תמיכה כספית כלשהי. בבית"ר מדברים על כך שטלמן איסמאילוב היה רוצה לראות שחקן יהודי אצלו בקבוצה כחלק מחיזוק הקשר של הקהילה היהודית עם העיר ומי משחקני בית"ר שירשים עשוי להצטרף ולזכות לחוזה גבוה מאוד, מה גם שבמועדון ישמחו לתת סכום העברה גבוה לבית"ר שישמש גם כחלק מהתמיכה וחיזוק הקשר בין המועדונים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully