וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טלמן איסמאילוב עשוי לתמוך בקבוצה

1.1.2013 / 20:04

איש העסקים הרוסי, שמשמש כספונסר של טרק גרוזני, עשוי לסייע כלכלית לקבוצה מהבירה, שתשחק בצ'צ'ניה בשבוע הבא

טלמן איסמאילוב צפוי לתמוך בבית"ר בשנתיים הקרובים. איש העסקים שהונו מוערך בכשני מיליארד דולר ומשמש כספונסר של קבוצת טרק גרוזני הרוסית הזמין את בית"ר ירושלים למשחק הידידות בשבוע הבא בצ'צניה וצפוי לתמוך בקבוצה כלכלית בעונה הקרובה ובעונה הבאה.

מילארדר רוסי טלמן איסמאילוב. Chris Jackson, GettyImages
האיש שיושיע את בית"ר? איסמאילוב/GettyImages, Chris Jackson

הדברים עדיין אינם סגורים ולכן בבית"ר שומרים על חשאיות בנושא, אך בסביבתו של ארקדי גאידמק מדברים על תמיכה גדולה בסכומים של מעל למיליון דולר בכל אחת מהשנים בשלב ראשון וייתכן שגם הקשר ייהפך לקבוע. כפי שפורסם ב"וואלה ספורט" גאידמק חזר לעניינים בבית"ר ירושלים ועשה לאחרונה מאמצים גדולים לנסות ולסייע כלכלית ונראה כי כעת הוא מצא את הדרך לעשות זאת. יש לציין כי איסמאילוב לא יהיה הבעלים של בית"ר ומדובר אך ורק בתמיכה כספית.

הסיוע הצפוי יכול לעזור לבית"ר רבות שסוחבת עימה מספר התחייבויות לשנים הקרובות. את העונה הנוכחית צפויה בית"ר לסיים ללא גירעון אך יחד עם זאת המועדון דחה התחייבויות לשנה הבאה בסכום של 3.5 מיליון שקל ועדיין ישנה חוב למע"מ בסכום של כ-4 מיליון שקל בשלב ראשון. מעבר לכך, למועדון ישנן התחייבויות בעוד כמה מיליונים ותמיכה כלכלית כמו זאת המדוברת יכולה לשקם את מצבו הפיננסי של המועדון.

יש לציין כי המאמן אלי כהן משווע לחלוץ ועדיין לא קיבל אישור לסכום הכסף המוקצב לו כאשר המאמן מבקש כחצי מיליון ש"ח ובמידה והתמיכה תצא לפועל יקבל המאמן את התקציב גם לבלם, כאשר אנדריי פיליאבסקי הוא השם החם.

אחת האופציות הקיימות היא כי גרוזני תרכוש את אחד משחקני בית"ר. איסמאילוב מאוד היה רוצה לראות שחקן יהודי בקבוצה ובמידה ואחד משחקני הקבוצה ירשים הוא צפוי להימכר לקבוצה הרוסים בסכום גבוה שאמור להוות כחלק מהתרומה של איש העסקים לבית"ר. יחד עם זאת, בבית"ר חוזרים ומדגישים כי הדברים יתבהרו באופן סופי רק בשבוע הבא ומעדיפים להמתין להתפתחויות.

איסמאילוב נולד בבאקו בשנת 1956 למשפחה ממוצא יהודי. הקריירה שלו החלה לפרוח בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, ובשנת 1989 קבוצת AST שבבעלותו החלה לפעול, ובמהרה היא צמחה, ומחזור העסקים שלה הגיע עד 7 מיליארד דולר לשנה. בבעלותו של איסמאילוב נמצאים קניונים, חנויות רבות, מסעדות, בארות נפט ועוד, ובשנת 2007 הוא הגיע למקום ה-76 בעשירי רוסיה. מאז כאמור, הונו רק הלך וגדל, ומוערך בכ-2 מיליארד דולר. איסמאילוב ידוע כחובב מוזיקה וסלבריטאים, כשהתרועע עם שחקני קולנוע כמו שרון סטון (בתמונה למטה), מוניקה בלוצ'י ועוד, ועל פי דיווחים אף שילם בעבר 1.4 מיליון דולר לג'ניפר לופז בכדי שזו תופיע במשך 10 דקות ביום הולדתו.

צפו בג'ניפר לופז מופיעה ביום הולדתו של איסמאילוב

מיליארדר רוסי טלמן איסמאילוב רוקד עם שרון סטון. Chris Jackson, GettyImages
כאן הוא רוקד עם שרון סטון. איסמאילוב/GettyImages, Chris Jackson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully