וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, שידור חי באתר: מכבי תל אביב - קאחה לבוראל

3.1.2013 / 8:05

משחק קריטי לצהובים בבית (21:00, גם ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!). סמית': "חוזר לעצמי"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי) את קאחה לבוראל במחזור השני של שלב הטופ 16 (21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!). לאחר ההפסד שספגה בשבוע שעבר מול סיינה במכבי הצהובים מגדירים את המשחק כמשחק מפתח, "המשחק מול קאחה לבוראל מאוד חשוב", אמר הפורוורד דווין סמית' לקראת ההתמודדות, "זה משחק בית שלנו ואנחנו רוצים לנצח בו, אז נצא וננסה לשחק היטב".

"נכון שהפסדנו מול סיינה, אבל נסתכל על כל משחק בפני עצמו, וננסה להשיג ניצחון בבית שלנו", הוסיף סמית': "הם בתקופה טובה, ניצחו הרבה משחקים ברציפות, ויש להם שחקנים טובם ככה שבטח לא נזלזל בהם. היה לי וירוס אבל אני מרגיש שאני חוזר לעצמי. חשוב לי לצאת ולעזור למכבי".

לשאלה לגבי המחמאות שהוא מקבל על היותו אחד ממנהיגי הקבוצה והאם זה מפעיל עליו לחץ בשלבים האלו , השיב סמית': "זו לא תחושה של לחץ, אלא אני מרגיש שאני חשוב. אני רוצה לעזור כמה שאפשר לקבוצה בשלבים הללו".

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
דווין סמית': "אני מרגיש שאני חשוב"/קובי אליהו

דיוויד לוגן יפגוש במשחק את קבוצתו לשעבר, "במשחק האחרון מול סיינה נתקענו בהתקפה", אמר לוגן לקראת המשחק, "אני חושב שלמשחק מול קאחה נגיע פעם עם הרבה אנרגיות, אנחנו צריכים לשחק יותר חכם הפעם. אין לחץ בקבוצה אנחנו רוצים לנצח, אבל צריך לשים הכל בצד ולשחק".

הגארד האמריקאי הוסיף: "אנחנו צריכים להציג יותר עקביות, ולשחק כמו ששיחקנו, בהגנה ובהתקפה. אני מכיר את קאחה מהתקופה ששיחקתי שם, יש שם כמה שחקנים ששיחקו איתי, הם משחקים עכשיו יותר טוב ויש להם מאמן חדש. אנחנו משחקים יותר משחקים כרגע וזה יגרום לשחקנים אחרים להשתפר, כולם מתעשתים ומגיעים בכושר טוב. אין הרבה מקום לטעויות בשלבים הללו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רימאס קורתינאיטיס, מאמן חימקי מוסקבה. GettyImages
"מכבי קבוצה מאוד מגוונת וחכמה". רימאס קורתינאיטיס/GettyImages

למרות העונה הנהדרת והמאזן הביתי המושלם, בחימקי מוסקבה לא מזלזלים בצהובים ויודעים כי מצפה להם משחק קשה מאוד. הקבוצה ערכה הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ומאמנה, רימאס קורתינאיטיס,שיבח את הצהובים: "מכבי תל אביב היא קבוצה מעניינת ומאוד מגוונת. דיוויד בלאט הוא מאמן חכם מאוד. הוא יודע לשחק כיצד להגיב לאירועים במשחק. הסיגנון שלו הוא לשחק על התקפות מעבר ומשתמש הרבה בפיק אנד רול"

קראסימיר לונצ'אר, הסנטר הקרואטי המצוין של הקבוצה אמר: "מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד עם מאמן מאוד מנוסה. קבוצות של בלאט הן קבוצות ששומרות טוב ועושות לחץ, כך שלקבוצות שמשחקות נגדה מאוד קשה להתמודד עם זה". לונצ'אר התייחס למפתחות של קבוצתו לקראת המפגש מול הצהובים: "אם אנחנו רוצים לנצח את מכבי אנחנו חייבים לשחק בצורה אינטיליגנטית, להיות רגועים ולא להיכנס ללחץ. אני מאמין שיהיה מאבק טוב בין שתי קבוצות חזקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully