וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "משחק קריטי מול אחת היריבות המושבעות שלנו"

אחרי ההפסד בסיינה, הצהובים יארחו את קאחה לבוראל למשחק השני בטופ 16 (ה', 21:00, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות)

ברני ארדוב

שבוע אחרי ההפסד המתסכל לסיינה, במשחק שפתח את הטופ 16, מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 21:00, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות), קצת עם הגב לקיר למרות שמדובר בשלב מוקדם מאוד, למשחק ביתי מול קאחה לבוראל החזקה.

הקבוצה הספרדית מגיעה למשחק לאחר עשרה ניצחונות רצופים והצהובים חייבים להשיג את הניצחון על מנת להשאיר את עצמם בתמונת העלייה לשלב ההצלבה ולא להסתבך.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"זה משחק חשוב ומעניין". בלאט/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק מאוד חשוב ומעניין. קאחה היא אחת הקבוצות החמות באירופה נכון להיום. אנחנו אחרי הפסד ובמשחק הבית הראשון שלנו, מאוד רוצים וצריכים את הניצחון ואני מקווה שנראה את זה על המגרש, נגד יריבה מאוד איכותית.

"אני חושב שזו אחת היריבות המושבעות שלנו בשנות האלפיים. היינו הרבה מאוד משחקים גדולים ומעמדים גדולים מולם וזה אומר הרבה על שתי הקבוצות, שידעו להגיע רחוק כל פעם. זה משחק קריטי, כי הוא בבית ואם אנחנו רוצים להתקדם במפעל, צריך לדעת לשמור על הבית. נראה בבית הזה הרבה משחקים צמודים וחזקים, כי יש הרבה קבוצות איכותיות. לחץ זו מילה לא מוגדרת, הוא יכול לבוא מהרבה כיוונים, אבל צריך לשחק תפקיד פחות אם מתכוננים היטב פיזית ומנטלית. אולי מרגישים התרגשות, אבל לא לחץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מלקולם תומאס, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יחזור לעניינים אחרי משחק חלש בסיינה? תומאס/קובי אליהו

"האחריות שלי היא לדעת איך אני יכול לעזור ולהרים שחקנים ברמה כזאת, אבל אצלנו העזרה צריכה לבוא מהקבוצה. אם אנחנו משחקים טוב, לשחקנים יותר קל להגיע לשיא היכולת שלהם. זה כמובן נכון גם ההיפך. ראיתי איך עבדנו השבוע ואני חושב שנבוא מוכנים מחר".

"נגד אלבה ברלין, מלקולם תומאס היה מצוין וגם בשני משחקי הליגה האחרונים. היה לו משחק לא טוב בסיינה והוא לא שיחק הרבה דקות. אני מסתכל על הרבה קבוצות שמשחקות עכשיו באירופה והנושא של הניסיון הוא כל כך קריטי ורואים איך שחקנים שיש להם ניסיון רב באירופה, הרבה יותר קל להם. מלקולם הוא רוקי, הוא לא וותיק ומנוסה, כל יום יש משהו חדש בשבילו והוא לומד. אנחנו מנסים לזרז את התהליך הזה כמה שיותר. אנחנו לא מרבים לשנות את החמישייה, אבל לפעמים עושים את זה בהתאם לליגה, בגלל המאצ' אפים. כשמלקולם עושה את הדברים הפשוטים שהוא יודע לעשות, כמו ריבאונד, יציאה מהירה וחסימות, לא צריכות להיות לו בעיות".

"גם פלאניניץ' עוד לא דרך על הפרקט במשחק באירופה, אבל בהחלט בשבוע שלו כאן הוא נכנס מהר מאוד לעניינים. הוא שחקן כזה שלא התרגילים קובעים בשבילו אם הוא ייכנס לעניינים. הוא עושה דברים פשוטים ומנצל את היתרונות שלו בצורה טובה, על מנת להפוך לטוב במשחק. אני לא יודע אם זה יספיק למשחק כמו מחר, אבל אני מאוד מרוצה ממנו בינתיים".

דרקו פלאניניץ', שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
משתלב טוב. פלאניניץ'/קובי אליהו

"אני מקווה שנקבל את התמיכה המאסיבית של הקהל שלנו. אנחנו צריכים אותם יותר מאי פעם, כי שחקנים פחות מנוסים ניזונים מההתלהבות והתמיכה שלהם. אנחנו צריכים לנצח את המשחק ולא הקהל, אבל הם יכולים לעזור. אנחנו השנה יותר קבוצה של מנהיגות כוללת, של יותר מאדם אחד או שניים. כל אחד צריך לדעת לקחת את האחריות. אין משחקים קלים בשלב הזה ואנחנו לא נעלה למגרש והדברים יהפכו לפשוטים".

"הפיתרונות לבעיות שלנו הם לשחק נכון, הכי חזק שאפשר, לשחק חם. אנחנו באים לנצח בכל משחק. תפקידי הוא תמיד להנהיג ולנהל בצורה הכי טובה שאני יכול".

"אין אצל קאחה את האפקט של שינוי המאמן. האפקט הזה כבר היה והוא היה גדול. אנחנו ננסה לשנות את המצב הזה. לא הייתי במכבי בשנה שלאמפה היה כאן ולא הלך לו טוב פה בלשון המעטה. הוא הלך לקאחה ונותן הרבה משחקים גדולים, כי הוא שחקן מצוין. הם מצאו את הדרך לשחק איתו בצורה טובה יותר ולנצל את היתרונות שלו, שהתאימו ספציפית לקבוצה הזו. הוא שחקן עם המון יכולת וניסיון והוא מסוגל להכאיב לנו. נצטרך לעצור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully