וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מתן חרוש עזב את הקבוצה

2.1.2013 / 11:28

עוזר המאמן של בירנבוים החליט לא להמשיך לאחר פיטורי המאמן, והודיע זאת לראשי הקבוצה. עוזי ועוזרי מועמדים להחליפו

אחרי ששלשום (שני) סיים את תפקידו במכבי ראשון לציון המאמן אפי בירנבוים, אמש הודיע לראשי הקבוצה עוזר המאמן מתן חרוש כי גם הוא לא ימשיך בתפקידו, והמאמן החדש רוני בוסאני יצטרך לחפש לו מחליף. חרוש ייפגש היום עם בוסאני ויודיע לו על החלטתו, כשבנוסף צפויים השניים לדון בנושאים מקצועיים שנוגעים לקבוצה. אגב, זאת הפעם השנייה בקריירה שלו בישראל שחרוש עוזב ביחד עם המאמן הראשי, לאחר שעשה זאת גם עם דן שמיר בהפועל ירושלים. המועמדים לרשת את חרוש הם עמיר עוזי ודרור עוזרי.

בוסאני העביר אמש את אימון הבכורה שלו במדים הכתומים, אימון שבמהלכו פרצו מספר אוהדים לאולם וקראו קריאות כנגד יו"ר המועדון יצחק פרי. אוהדי מכבי ראשון לציון מאיימים להחרים את משחק הליגה הקרוב מול הפועל גלבוע/גליל עליון, ושוקלים אף להחזיר את מנויי הקבוצה, כל זאת במחאה על החלטתו של יצחק פרי לפטר את בירנבוים. פרי הגיש תלונה במשטרה נגד שניים מהאוהדים על הטרדה ואיומים, והשניים נחקרו אתמול ושוחררו. האוהדים הכתומים דורשים מהיו"ר לעזוב את תפקידו.

"קודם כל, אנחנו מתנגדים בכל תוקף לאיומים מסוג כלשהו נגד כל אחד וגם נגד הודעות נאצה מכוערות", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם האוהדים, "דבר שני, ההודעות שנכתבו לכאורה לא נכתבו על ידי חבר בגוש ד'. בנוסף, העובדה שיו?ר קבוצה מגיש תלונה נגד אוהדי קבוצתו, כשברור לו ולכולם שאותו אוהד פרסם בגלוי בפייסבוק לנהוג באיפוק ולא להתלהם, היא תעודת עניות למועדון וסימן להידרדרות המוסרית שלו".

מאמן מכבי ראשון לציון אפי בירנבוים לצד עוזרו מתן חרוש. ברני ארדוב
הולך ביחד עם המאמן. מתן חרוש ואפי בירנבוים/ברני ארדוב

בשלב זה לא מתכונן בוסאני לשחרר את אחד הגארדים, לאזריק ג'ונס או ווילי וורן, שניים שהיו מועמדים לעזיבה כבר זמן רב בימי בירנבוים את חרוש. לוואלה! ספורט נודע שמכבי ראשון פנתה בסוף השבוע שעבר להפועל אילת על מנת לקבל את אוסטין פרימן במקומו של וורן, אך לאחר פיטוריו של בירנבוים לא נמשכו המגעים, ראשון לציון ירדה מאופציית פרימן, והוא חתם היום במכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully