וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אנחנו פשוט זקנים כמו שיט"

הלייקרס שוב הפסידו, קובי בריאנט כבר מודה ש"זו פשוט חתיכת קבוצה זקנה". סטודמאייר על הקאמבק לניקס: "כמעט בכיתי"

קובי בריאנט יודע למה הלייקרס נראים כל כך רע העונה. "כי אנחנו פשוט זקנים כמו שיט", הודה קובי אחרי ההפסד של קבוצתו 103:99 מול פילדלפיה ומאזן מביך של 16:15. בריאנט בן ה-34 הודה שהבעיה הכי גדולה של הקבוצה שלו מתחילת העונה הייתה אנרגיה. "מה אתם רוצים? אנחנו פשוט חייבים למצוא את הדרך לשחק כשאין לנו אנרגיה. אנחנו חייבים לשנות דברים מבחינה הגנתית. חייבים להבין מה אנחנו צריכים לעשות במשחקים שבהם אין לנו את הרגליים או את האנרגיות.

"אתם פשוט ראיתם חתיכת קבוצה זקנה, לא יודע איך להגיד את זה אחרת, המשיך קובי, "כולם ראו שהתמודדנו מול קבוצה צעירה, עם רגליים מהירות וטריות, ואנחנו היינו תקועים בבוץ. כששחקן מתחיל להתבגר, חשוב מאוד שהוא ימצא את הדרך למצוא את האנרגיות, משחק אחרי משחק. ראו שהיום הזריקות היו פשוט קצרות מדי".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. Gus Ruelas, AP
"חייבים להבין מה אנחנו צריכים לעשות במשחקים שבהם אין לנו את הרגליים או את האנרגיות". קובי/AP, Gus Ruelas

פאו גאסול תומך בדבריו של קובי: "אנחנו לא הקבוצה הכי אתלטית בליגה, כולם יודעים את זה. אבל אנחנו מנוסים, וצריכים למצוא את המרץ והאנרגיות. זה מתחיל בזה שנדבר אחד עם השני, לתקשר".

סטיב נאש הוסיף ש"אנחנו מתקשים למצוא את הקשר שיהפוך את הקבוצה לקבוצה". הלייקרס קלעו ב-39 אחוז מהשדה, ונאש הוסיף ש"אנחנו נראים כמו קבוצה של בודדים שפשוט מנסים ללמוד אחד את השני".

הקאמבק של אמארה

ניו יורק ציפתה בקוצר רוח לחזרתו של אמארה סטודמאייר, ששב הלילה (רביעי) למגרשים אחרי תקופת היעדרות ארוכה, אבל למרות קבלת פנים מרגשת וקאמבק מלא באופטימיות, הניקס הפסידו 105:100 בבית לפורטלנד. הבלייזרס קלקלו את החזרה של אמארה, והתגברו גם על ערב נהדר של כרמלו אנתוני עם 45 נקודות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אמארה סטודמאייר, ניו יורק ניקס. רויטרס
"הרגשתי שהמשחק רץ במהירות 100 מייל לשעה". אמארה/רויטרס

סטודמאייר, שקלע 6 נקודות ב-3 מ-8 מהשדה, הודה ש"כמעט זלגה לי דמעה" כשאלפי האוהדים בגארדן קמו על רגליהם כשהוא נכנס, והוסיף: "בהתחלה הרגשתי שהמשחק רץ במהירות 100 מייל לשעה. היו לי כמה זריקות קלות, אבל הייתי קצת חלוד ולא הצלחתי להכניס אותן. המחצית השנייה כבר הייתה טובה יותר, ואני מאמין שהמשחק הבא עוד יהיה יותר טוב".

אבל הבעיה של הניקס לא הייתה היכולת של אמארה, וגם לא כרמלו שהפגיז 45 עם 14 מ-24 מהשדה, אלא ההגנה. ניו יורק כבר פיגרה ב-19 הפרד מול הבלייזרס, וניסיון הקאמבק החל מאוחר מדי. "עזבו את ההתקפה. מבחינה הגנתית, אנחנו פשוט לא איפה שהיינו בתחילת העונה", אמר המאמן מיק וודסון, "היה לנו פשוט פיגור גדול מדי לסגור". ג'ייסון קיד הוסיף ש"אם אנחנו מחטיאים כמה זריקות, אנחנו לוקחים את זה קשה, אבל אנחנו חייבים לזכור שההגנה היא מה שהביאה אותנו עד כאן".

ואיך ייגמר הקאמבק של אמארה? "החבר'ה שיחקו נהדר כל העונה, אני רק רוצה לחזור ולעזור להם בכל דרך שאוכל", אמר האיש הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully