וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: הפועל רעננה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

2.1.2013 / 22:30

הקבוצה של קשטן הרשימה בדרך לסיבוב ח'. גם הפועל אשקלון, הפועל כפר סבא, הפועל הרצליה ובית"ר נהריה העפילו לסיבוב ח'

one

סיבוב ז' של גביע המדינה הגיע לסיומו היום (רביעי) עם חמישה משחקים. המשחק המרכזי הפגיש את מוליכת הלאומית מכבי פתח תקוה עם סגניתה בטבלה הפועל רעננה. הקבוצה של הלוזונים קיוותה לשחזר את ההצלחות במפעל הזה בשנים קודמות, אך רעננה הוכיחה שמקומה בצמרת הלאומית לא מקרי וניצחה 0:2 בדרך לסיבוב ח'. הלוזונים ייאלצו לחכות לשנה הבאה.

צפו: הפועל כפר סבא ניצחה 1:3 את מ.ס. כרמיאל צפת
צפו: הפועל אשקלון ניצחה 1:4 את עירוני קרית גת
צפו: בית"ר נהריה ניצחה 0:1 את אחווה אום אל פאחם
צפו: הפועל הרצליה ניצחה 1:2 את בית"ר כפר סבא

שחקני הפועל רעננה. ברני ארדוב
כיכבו גם בגביע. שחקני הפועל רעננה/ברני ארדוב

מוקדם יותר נערכו ארבעה משחקים שהולידו ארבע עולות לסיבוב ח'. הפועל אשקלון, שנמצאת במצב קשה בלאומית, התנחמה עם ניצחון 1:4 על עירוני קרית גת ודילגה לשלב הבא. הפועל כפר סבא יצאה מפיגור לניצחון 1:3 על מ.כ. כרמיאל צפת. הפועל הרצליה ניצחה 1:2 את בית"ר כפר סבא ובמשחק על טהרת ליגה ב', אחווה אום אל פאחם הפסידה בביתה 1:0 לבית"ר נהריה, שכעת היא הסינדרלה הגדולה של המפעל והקבוצה היחידה מליגה ב'.

רשימת העולות לסיבוב ח': הפועל רעננה, הפועל אשקלון, הפועל כפר סבא, הפועל הרצליה, בית"ר נהריה, הפועל נצרת עילית, הפועל ראשון לציון, בית"ר תל אביב רמלה, סקציה נס ציונה, מכבי אחי נצרת, מכבי אום אל פאחם, הפועל עפולה, אסי גלבוע, הפועל אזור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
יוכל להתרכז בליגה. סיני/ניב אהרונסון

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה 0:2

המפגש המסקרן של סיבוב ז' הפגיש את שתי מוליכות הליגה הלאומית. הלוזונים הגיעו למשחק הזה ממרומי הליגה השנייה, אך אחרי תבוסה משפילה מול אחי נצרת והמשיכו את היכולת החלשה גם ברעננה. הקבוצה של תומר קשטן השיגה ניצחון די קליל מול שחקניו של משה סיני והצטרפו לעוד ארבע קבוצות שהעפילו מוקדם יותר לסיבוב ח'. ומה עם מכבי פתח תקוה? היא תתרכז כעת במאמציה להעפיל לליגת העל.

בדקה ה-37 עלתה רעננה ליתרון ראשון. עדי נמני קיבל את הכדור מקובי חסן באגף והרים למרכז הרחבה, שם חיכה ממאדו צ'אם, שעלה גבוה ובנגיחה דייק פנימה. 0:1 להפועל רעננה. בדקה ה-68 עשתה רעננה צעד גדול לקראת העפלה לשלב הבא. שניר שוקר קיבל כדור מצוין מצד שמאל, הקדים את ההגנה שחלמה ומקרוב בעט פנימה. 0:2 להפועל רעננה בסיום.

הפועל אשקלון - עירוני קרית גת 1:4

הדרבי הדרומי של הסיבוב נערך דווקא באצטדיון וינטר, שם נועלת טבלת הלאומית אירחה את קבוצת התחתית מליגה א' דרום ובניגוד לתחזיות המוקדמות, לא התקשתה לפרק את האורחים בדרך לשלב הבא. יחיאל צגאי היה כוכב המשחק הזה עם שער נהדר בבעיטה חופשית אליו הוסיף בישול לשער הרביעי. אשקלון יכולה להתנחם מעט מהצרות בליגה.

האשקלונים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון כבר אחרי חמש דקות של משחק. משה אסולין קיבל כדור עומק נהדר ומול השוער לא התבלבל ובעט פנימה. 0:1 לאשקלונים, שמרגישים בווינטר כמו בבית. בדקה ה-68 הגיע השער השני של יחיאל צגאי. בעיטה חופשית מרהיבה של הקשר מצד שמאל כ-18 מטרים מהשער צללה בתוך החיבורים. 0:2 לאשקלון.

בדקה ה-77 שער שלישי לאשקלון ושוב בעיטה חופשית הפעם מצד ימין. רותם שמול בעט כדור מדהים לחיבורים והעלה את אשקלון לשלב הבא. 0:3 לאשקלון. בדקה ה-87 הבקיע דין דוד הצעיר את הרביעי אחרי שקיבל כדור עומק מיחיאל צגאי ומקרוב בעט פנימה. 0:4 לאשקלון. בדקה ה-90 כבש יצחק פרו שער מצמק שספק אם ניחם את קבוצתו. 1:4 בסיום.

רן קוז'וק שחקן הפועל אשקלון. מגד גוזני
אשקלון העפילה בקלות לשלב הבא. רן קוז'וק/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - מ.ס. כרמיאל צפת 1:3

המארחים נמצאים בצרות צרורות מבחינה כספית ורק היום התבשרו שכנראה הקבוצה תיכנס להליכי פירוק. הם יכולים לפחות להתנחם בהעפלה לשלב הבא אחרי שיצאו מפיגור 1:0 לניצחון די קל בביתם. שי דוד, עומר פדידה ויתר החבורה בירוק היו גדולים על הקבוצה החביבה מהצפון ושלחו אותם הביתה בידיים ריקות.

המצב הקשה של כפר סבא נתן את אותותיו בדקה ה-23, כשהאורחים עלו ליתרון. אבי סופר נגע בכדור בידו בתוך הרחבה ושאדי חמודה ניצל זאת כדי לבעוט את הפנדל פנימה. 0:1 מפתיע לכרמיאל. היתרון המפתיע החזיק מעמד ארבע דקות בלבד. התקפה נהדרת של כפר סבא עם חילופי מסירות מצד ימין הסתיימה עם שער של שי דוד מקרוב. 1:1.

אחרי שעה של משחק הושלם המהפך. עומר פדידה בעט. השוער הדף. פדידה השתלט ראשון על הכדור ומסר לוויליאם אווסו שהסתובב בתוך הרחבה ובעט פנימה. 1:2 להפועל כפר סבא. בתוספת כבשה כפר סבא את השלישי. גיא מלמד היה זה שדחק מקרוב בסיומה של מתפרצת. 1:3 להפועל כפר סבא בדרך לשלב הבא.

הפועל הרצליה - בית"ר כפר סבא 1:2

דרבי השרון הפגיש בין שתי שכנות המשחקות בליגה א'. חיים סירוטקין הוביל את הכפר סבאים עד לשמינית הגמר בעונה שעברה, שם הודחו בידי עירוני רמת השרון. אולם, בהרצליה כפר סבא לא הצליחה לעשות הפתעות והקבוצה של צחי טיאר עלתה לסיבוב הבא אחרי משחק צמוד.

אחרי שעה של משחק הצליחה המארחת לעלות ליתרון. המגן השמאלי אלעד שריקי קיבל כדור מצד שמאל ויישר לאמצע. גיל גילקרוב הגיע ראשון אל הכדור ומתוך הרחבה בעט פנימה. 0:1 להרצליה. בדקה ה-77 הבטיחה הרצליה את הניצחון משער של קאסם מחמיד. בדקה ה-83 השיגה האורחת שער מצמק. גל ארז קיבל כדור מקרוב וכבש. 1:2 להרצליה. אור אטון מהרצליה הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-90.

אחווה אום אל פאחם - בית"ר נהריה 1:0

בית"ר נהריה הפכה להיות הקבוצה היחידה מליגה ב' שמעפילה לסיבוב ח', אחרי ניצחון דחוק ומתוק באום אל פאחם. אגא חאלד היה גיבור האורחים עם שער ניצחון בדקה ה-27.

כאמור, אחרי 27 דקות עקרות האורחים עלו ליתרון משער של אגא חאלד, שעבר את השוער ומקרוב גילגל פנימה. 0:1 לבית"ר נהריה.

חיים סירוטקין מאמן בית"ר כפר סבא (משמאל). נמרוד סונדרס
לא הצליח לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה. חיים סירוטקין/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully