וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: משחק הגביע מול כרמיאל בסכנת ביטול

בית הדין לעבודה הטיל עיקול זמני על חשבונות המועדון שלא יכול לשלם על אבטחת המשחק. חברת האבטחה: "לא נשלח סדרנים"

משחק בין הפועל כפר סבא למ.ס כרמיאל צפת במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה (רביעי, 19:35) בסכנת קיום ואף עשוי להתבטל בשל מצבה הכלכלי הקשה של הראשונה. ב-16 בדצמבר הגישה הגברת יפה נוסובסקי, מזכירת הפועל כפר סבא ב-10 שנים האחרונות, בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, בקשה להטלת עיקול זמני במעמד צד אחד בגובה מאות אלפי שקלים על החברה החדשה לניהול מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא וכן על בעל המניות היחיד של החברה, מר הראל רייכמן, באמצעות עורכי הדין ליאור לוי ולירן שוובר ממשרד עורכי הדין ליאור לוי. נוסובסקי טוענת כי נזרקה מהמועדון לאחר שלא קיבלה שבעה חודשים שכר ואף לא קיבלה פיצויי פיטורים.

הראל רייכמן, הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
מה יהיה? רייכמן/ברני ארדוב

בית הדין החליט על הטלת צו העיקול עד לגובה 225,000 שקל, על החברה המנהלת בלבד. אך לאחר בדיקה מדוקדקת יותר של עורכי הדין נודע להם כי אחד מהחשבונות עדיין אגודת הספורט של כפר סבא עדיין משלם את חובות המועדון ודואג לתשלומים השוטפים ככל שאפשר.

עו"ד לוי הגיש כתב תביעה נוסף ביום שני שעבר על סך 349,604 שקל כנגד החברה החדשה לניהול הפועל כפר סבא, מר הראל רייכמן ואגודת הספורט הפועל כפר סבא. ביום חמישי האחרון התקבלה ההחלטה כי העיקול יוטל גם על אגודת הספורט של הפועל כפר סבא. המשמעות היא שאין באפשרות כפר סבא כרגע לשלם את משכורות השחקנים ואף את תשלומי האבטחה. בשל כך, חברת האבטחה א.א שירותים מסרבת לאבטח את המשחק לאחר שהצ'קים שנמסרו לידה לא כובדו בשל אותו צו עיקול והמשחק בגביע המדינה נמצא בסכנת קיום.

שלמה דאלי מבעלי חברת האבטחה: "כפר סבא כבר חייבים לי עשרות אלפי שקלים על מספר משחקים שבהם הייתה אבטחה ולא הועברו כספים. אמרתי להם שאני לא מוכן להביא סדרנים לעוד משחק אחד עד שהכסף לא יעבור. אם ההתאחדות מוכנה לערוב לכספים מכפר סבא, אהיה מוכן לשלוח סדרנים. כרגע לא יהיה סדרן אחד במגרש מחר".

כאמור, המצב הכלכלי בכפר סבא בכי רע. הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל סירבה לאשר את העברת הבעלות לסוכן השחקנים ג'קי מויאל ואילו בית המשפט המחוזי דן במקביל בבקשה לפירוק שהגישו חמישה עובדי המועדון לשעבר, ביניהם אסי דומב, שהדריך את הקבוצה בתחילת העונה. בית המשפט העניק לכפר סבא עד כה שתי ארכות לפני שיורה על מינוי מפרק, מה שכמובן גם יגרור הורדה מיידית של תשע נקודות.

בינתיים, מונה שחקן העבר מוטי יברבאום ליושב ראש מטעם העירייה ומסר בתגובה: "הדברים בטיפול, מקווה שנמצא פתרון עוד היום". דובר ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונדלנד, מסרה: "מדובר בעניין כספי פנימי של הקבוצה מול ספקיה. בכל מקרה ההתאחדות נמצאת בקשר עם הקבוצה ובנעשה על ידי אנשיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully