וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא בדרך לפירוק? השחקנים הכריזו על שביתה

26.12.2012 / 12:45

השחקנם מאסו במצב הקיים ומאיימים לא לשחק בשישי. המחוזי קבע כי לקבוצה תינתן ארכה של 14 ימים לפני החלטה על פירוק

הפועל כפר סבא נמצאת אומנם במגמת שיפור ואחרי פתיחה רעה של העונה, היא כבר במקום ה-13 בליגה הלאומית, אבל ייתכן שהצרות שמחוץ למגרש יכריעו את המועדון. הבוקר (רביעי), קיבלו שחקני הקבוצה החלטה משותפת להשבית את האימונים, במחאה על חוסר הודאות השורר במועדון. בנוסף, השחקנים מאיימים שלא להופיע למשחק הביתי מול סקציה נס ציונה ביום שישי הקרוב.

כזכור, בימים אלה מתנהל מאבק משפטי בכל הנוגע להעברת זכויות הניהול של המועדון לידיו של איש העסקים ג'קי מויאל, שככל הנראה לא ייקח על עצמו את הבעלות על המועדון הוותיק. לאחרונה נתגלעו חילוקי דעות בין מויאל לבין עיריית כפר סבא ועל רקע מחלוקות אלה, מסתמן כי מויאל לא יוותר על אופציית רכישת המועדון. בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט המחוזי בלוד, נקבע כי לקבוצה תינתן ארכה של 14 ימים לפני ההחלטה האם ללכת לפירוק.

בדיון עצמו, עו"ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות, אמר בין היתר: "הבנתי שיש ניצוצות של תקווה והסכמה כללית, ואם בית המשפט ייתן לנו שהות של מספר ימים, ייתכן ונוכל לעשות זאת לא בדרך של פירוק". עו"ד פנינה זיידנברג, המייצגת את הקבוצה, ביקשה ארכה של שבוע לקבלת ההחלטה על פירוק ולבסוף כאמור, השופט אילן שילה קבע כי לקבוצה תינתן ארכה של 14 ימים, לאחריה תתקבל ההחלטה. בית המשפט הבהיר חד משמעית שאם הצדדים לא יגיעו להסכמות, לא תינתן ארכה נוספת והמועדון יילך לפירוק.

שחקני הקבוצה הגיעו הבוקר לאצטדיון והודיעו למאמן הכושר רן גולדינג ולמאמן השוערים ישי ששון, כי הם אינם מתכוונים להופיע לאימון, בשל המצב השורר בקבוצה. השחקנים מתלוננים על מחסור בתנאים מינימליים כמו מעסה או אבקת כביסה לאפסנאי, כאשר בנוסף חלקם לא קיבל משכורות בחודשים הקודמים. בעבר איימו השחקנים בשביתה בשל העובדה שלא קיבלו את משכורותיהם ורק בהתערבות ארגון השחקנים קיבלו את כספם מהנהלת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully