וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ף אלן נפצע וסיים את העונה

1.1.2013 / 11:30

חוסר המזל של האדומים נמשך: שחקנה הזר של הקבוצה ייאלץ לעבור ניתוח בידו ויותיר אותה עם שני זרים: "עצובים בשביל ג'ף"

קבוצת האוהדים של הפועל תל אביב היתה ללא ספק הסיפור המרענן בפתיחת העונה בליגת העל. האדומים גם פתחו את העונה נהדר עם ניצחונות מרשימים, אך בחודשיים האחרונים הקבוצה בעיקר מפסידה וסובלת גם מחוסר מזל.

האדומים התבשרו היום שג'ף אלן, הזר האמריקאי שהתלונן על כאבים במפרק הירך, עבר בדיקת MRI בה אובחנה לו "שחיקה של מפרק הירך" שתחייב אותו לעבור ניתוח אשר ישבית אותו לחצי שנה. אלן יעבור את הניתוח בישראל בעוד כשבועיים ולאחר מכן יחזור לארצות הברית. בעקבות כך תישאר הפועל תל אביב עם שני שחקנים זרים בלבד ותאלץ לחפש מחליף לאלן. אלן שיחק בהפועל עשרה משחקים בהם קלע שבע נקודות ולקח 5.3 ריב' למשחק ב-16.4 דק' בממוצע.

ג'ף אלן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול טיילר סמית' שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
"מאחלים לג'ף החלמה מהירה". ג'ף אלן/ברני ארדוב

אורי שלף, המנהל המקצועי של הקבוצה התייחס לפציעה ואמר: "עצוב לנו מאוד בשביל ג'ף, כולנו אהבנו אותו והערכנו אותו מאוד. יש לו לב גדול מאוד ובמשחק האחרון, כאשר לא יכל לשחק ראינו כיצד הוא מחובר לקבוצה ולמועדון. אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה והמון הצלחה בהמשך".

בתוך כך, אתמול בערב קיימה הנהלת הקבוצה מפגש עם חברי העמותה בנוגע להערכות להמשך הליגה וההשלכות של האירועים האחרונים על הקבוצה. בנוסף נקבע בישיבה כי בעוד חודש ייערכו בחירות למינוי חבר הנהלה נוסף שיחליף את מאור הראל אשר פרש מתפקידו כחבר ועד מנהל לפני כחודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully