וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס: "לא הצלחנו לשים את הכדור בתוך הטבעת"

הגארד של הנטס קלע את כל 5 הנקודות של הקבוצה שלו ברבע שלישי עלוב נגד הספרס. לפחות הם לא שברו שיא NBA שלילי

פי ג'יי קרליסימו ידע שההפסד הראשון שלו כמאמן הזמני של ברוקלין נטס יגיע, סביר להניח שהוא לא הופתע מכך שזה קרה בסן אנטוניו, אבל ספק אם מישהו ציפה שכך זה ייראה.

הנטס נכנסו למחצית השנייה בפיגור 55:47, אבל בדקות הבאות נכנסו להיסטוריה כשקלעו ברבע השלישי 5 נקודות בלבד מול 30 של סן אנטוניו - הכמות השלישית הכי נמוכה בכל הזמנים. השיא אגב, שייך לדאלאס, שקלעה שתי נקודות נגד לוס אנג'לס לייקרס באפריל 1997 ולגולדן סטייט שקלעה 2 נגד טורונטו בפברואר 2004.

סן אנטוניו פתחה את המחצית השנייה עם ריצת 0:10, לפני שדרון וויליאמס קלע את שתי הנקודות הראשונות שלהם כשעל השעון 7:52 עד לסיום הרבע. הגארד שקלע את כל חמש הנקודות של הקבוצה שלו ברבע הזה, הוסיף מהלך של סל ועבירה אחרי 6:14 דקות נוספות ובזה זה נגמר.

בעוד הספרס הציגו שבעה קלעים שונים במהלך 12 הדקות הללו, הנטס החטיאו שש שלשות ואיבדו שבעה כדורים. בין הסל הראשון לסל האחרון של וויליאמס, ברוקלין פספסה 12 זריקות ואת הרבע היא סיימה עם 2 מ-20 מהשדה.

"זה היה רבע רע מכל בחינה - התקפית והגנתית", אמר וויליאמס אחרי המשחק, "פשוט לא הצלחנו לשים את הכדור בתוך הטבעת. גם לא הצלחנו לעשות עצירות בצד השני ואיבדנו הרבה כדורים".

עם 105.5 נקודות למשחק, סן אנטוניו היא קבוצת ההתקפה השלישית בטיבה ב-NBA, אבל הלילה עשתה את זה בעיקר בצד השני במגרש. "עשינו הגנה מצוינת ברבע השלישי", אמר טוני פארקר, "המאמן פופוביץ' דיבר איתנו הרבה על ההגנה ומאוד השתפרנו בחלק הזה בשני המשחקים האחרונים. אנחנו במסלול הנכון".

* בסקרמנטו מדווחים ששחקני הקינגס מאסו לחלוטין בדמרקוס קאזינס. לאחר שקאזינס חזר לפעילות אחרי השעיה קצרה, הוא התנצל בפני חבריו, אבל התקבל בתגובות צוננות. גורם במועדון מספר: "כשהוא התנצל בפני הקבוצה, שני שחקנים נעמדו ואמרו 'כבר שמענו את הבולשיט הזה בעבר. או שאתה איתנו, או שלא. לא רוצים לשמוע יותר תירוצים'".

* אמארה סטודמאייר צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי ניו יורק העונה בלילה שבין שלישי לרביעי, כשהניקס יארחו את פורטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully