וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "העובדה שאני בריא עוזרת לי להיות בכושר שיא"

כוכב הלייקרס רושם העונה את האחוזים הטובים בקריירה שלו (47.8%) ומוביל את הליגה עם 30.1 נק' למשחק: "מרגיש מצוין"

אי אפשר להגדיר את העונה של הלייקרס עד כה כהצלחה. הקבוצה מעיר המלאכים עשתה הרבה רעש בקיץ כשצירפה לשורותיה את סטיב נאש ודוויט הווארד וסומנה כמועמדת מספר 1 לזכות באליפות, אך אחרי 30 משחקים עד כה בליגה היא בקושי עומדת על 50 אחוזי הצלחה עם מאזן של 15-15.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. Alex Gallardo), AP
עונת השיא שלו? קובי בריאנט/AP, Alex Gallardo)

אולם, אם יורדים לרמת המיקרו ובוחנים את העונה של קובי בריאנט עד כה, הרי שכוכב הלייקרס נותן את אחת העונות הטובות בקריירה הארוכה והמדהימה שלו. בריאנט קולע עד כה העונה ב-47.8% מהשדה (האחוז הכי טוב בקריירה שלו) וגם מוביל את הליגה עם 30.1 נקודות למשחק.

"אני משחק הכי טוב מזה הרבה מאוד זמן", אמר בריאנט בראיון שערך והוסיף: "אני מרגיש טוב מאוד העונה. היו עונות שהרגשתי טוב אבל שיחקתי פחות דקות ולכן המספרים שלי לא נראו כמו העונה".

בריאנט נתן את החודש הכי טוב שלו בדצמבר כשרשם ממוצעים מדהימים וחסרי תקדים של 33.7 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק. "אני חושב שהסיבה למספרים שלי היא שאני משחק יותר מבעונה שעברה", הצטנע בריאנט, "אני בריא לגמרי, התאמנתי חזק בקיץ וגם הדיאטה עוזרת לי מאוד". היכולת של בריאנט לא נעלמת מעיניהם של חובבי ה-NBA בארצות הברית. הכוכב של הלייקרס מוביל כרגע את רשימת הקולות בהצבעה לשחקנים שישתתפו במשחק האולסטאר שייערך ב-17 בפברואר, כשהוא מקדים את כוכב מיאמי לברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully