וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תטוס למשחק ראווה בצ'צ'ניה

גאידמק סידר לקבוצה מפגש עם גרוזני ובמועדון מקווים לגייס תרומות. שחקנים: "אם אשדוד בצמרת, גם אנחנו צריכים להיות"

one

בבית"ר ירושלים נרשמה אכזבה גדולה מאוד בסיום המשחק אתמול (שני) בטדי נגד מ.ס אשדוד. אחד מהשחקנים בקבוצה אמר: "התחושה בחדר הלבשה הייתה כמו אחרי הפסד. המשחק היה לנו ביד. אם אשדוד היא קבוצה של 26 נקודות ומקום 3-4, אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון וכבר בשבוע הבא לנצח בעכו. שטפנו את המגרש וחבל על בזבוז הנקודות".

גם המאמן אלי כהן היה מאוכזב בסיום ואמר: "אנחנו כבר צריכים את הניצחון הזה, הרבה זמן לא טעמנו אותו. שיחקנו כמו שרצינו, שלטנו, אבל גם צריך לדעת לייצר הרתעה ולגמור את המשחק עם גול שני. אם אתה לא מבקיע את השני אתה תמיד חשוף. המטרה נשארה פלייאוף עליון. נצרף חלוץ, אבל במסגרת המגבלה התקציבית".

בבית"ר עוקבים אחר המשוחררים הצפויים ממכבי חיפה, כאשר גם אלון תורג'מן וגם אנדריי פילאבסקי באים בחשבון מבחינת המועדון, במידה שיהיה תקציב לכך. יחד עם זאת, הרצון בבית"ר הוא לצרף חלוץ זר.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה (ימין) מול איציק עזוז שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
בבית"ר מעדיפים חלוץ זר, אבל גם תורג'מן מהווה אופציה/ברני ארדוב

ביום שלישי הבא תצא בית"ר לרוסיה למשחק ראווה נגד טרק גרוזני מחבל צ'צ'ניה. על פניו המשחק יתקיים לרגל חנוכת בית כנסת במקום ולמען חיזוק הקשר עם הקהילה היהודית, אך נראה שנסיעה יש יותר מכך. מאחורי האירוע עומד הבעלים ארקדי גאידמק, שמנסה לסייע לה בכל דרך אפשרית. כזכור, בשבוע שעבר אמרו מקורבים לגאידמק לוואלה! ספורט ש"הוא חזר להתעניין בקבוצה כמו כשהוא רק הגיע".

בבית"ר מקווים שבמהלך האירוע, אליו אמורים להגיע לא מעט בעלי ממון מהקהילה היהודית המקומית, תוכל הקבוצה לקבל תרומות כספיות נדיבות שיסייעו לה להתמודד עם המצב הכספי הקשה. "הקבוצה לא הייתה נוסעת סתם באמצע השבוע", אמר גורם במועדון, "זה אמנם חשוב כדי לעשות כבוד לארקדי ולחזק את הקשר, אך גם ישנה כאן גם אופציה לסיוע כלכלי ובמצבה של בית"ר צריך להגיד 'כן' לכל אפשרות כזאת".

אגב, טרק גרוזני משחקת באצטדיון אחמד, על שם האימאם המפורסם והמופתי של צ'צ'ניה בעבר, אחמד קדירוב. נשיא המועדון הוא בנו והאיש החזק ביותר בחבל הארץ הזה, רמזן קדירוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גאידמק בבית המשפט המחוזי, אוקטובר 2010. אורי לנץ
מהלך שנועד לסייע למועדון כלכלית. גאידמק/אורי לנץ

באיצטדיון טדי עסקו אתמול רבות במתיחות בין אלי כהן לקובי מויאל, כאשר חלקים גדולים מהקהל קראו בשמו של הקשר שוב ושוב. גורם במועדון אמר אתמול: "כרגע שניהם עצבניים מכל האירוע. היום יש יום חופש, לאט לאט כולם יהיו יותר רגועים וכמו במקרה של ערן לוי, נצטרך להרגיע את העניינים".

יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה אמרו כי המתיחות בין השניים גדולה מאוד ושרק שיחה אמיתית בה כל צד יציג את טענותיו והשחקן יאמר את מה שיש לו הלב, תוכל לפתוח דף חדש בין השניים. "יש דברים שאי אפשר לפתור בהשתקה", אמר אחד השחקנים: "יש כאן בעיה וצריך לפתור אותה, גם אם איציק קורנפיין צריך להתערב. יש לנו מאמן טוב, קובי שחקן חשוב מאוד ובית"ר מעל הכל. אין דרך אחרת".

עמית בן שושן עבר הבוקר ניתוח בכף הרגל לטיפול בדלקת שהתגלתה אצלו בגיד. לאחר הניתוח צפוי השחקן להיעדר כחודש וחצי עד חודשיים ולחזור רק לקראת תום העונה הסדירה. המאמן אלי כהן אמר: "העבודה שלו על המגרש חסרה לנו מאוד אבל הוא יטפל בפציעה ונקבל אותו בריא יותר וטוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully