וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בשלומי אזולאי, גאידמק יסייע?

אלי כהן סימן את חלוץ מכבי חיפה, מקורבים לבעלים: ”הוא חזר להתעניין בקבוצה כמו פעם”. קריאף: ”ירקנו דם בבאר שבע”

one

בבית"ר ירושלים הייתה שביעות רצון מה-0:0 נגד הפועל באר שבע אתמול (שני) בוסרמיל, בעיקר לנוכח העובדה שהיריבה שלטה ברוב דקות המשחק. דריו פרננדס אמר בסיום: "נקודה זה בסדר. הם קבוצה חזקה בבית שלהם והם שיחקו טוב יותר מאיתנו. נקודה מראה על הרבה אופי במשחק כזה. אנחנו לא נשברים גם במשחקים לא טובים".

באסיפה לפני המשחק התבטא המאמן אלי כהן בצורה נדירה כשאמר לשחקנים: "מעולם לא נהניתי לעבוד עם שחקנים כמו שאני נהנה לעבוד איתכם. אני מחכה לאימון כל יום וגאה בכם ובאיך שאתם עובדים ונותנים את כל מה שיש לכם. תנצחו, תעשו תיקו או תפסידו, רק תמשיכו להיות אלופים ו-ווינרים ולתת הכל על המגרש"

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מעולם לא נהניתי לעבוד עם שחקנים כמו שאני נהנה לעבוד איתכם". כהן/קובי אליהו

מי שהיה תשוש בסיום היה המגן שי חדד, שחזר להרכב ונאלץ לעבוד קשה מול אופיר דוידזאדה ואבירם ברוכיאן בחלקים גדולים של המשחק. "היה משחק קשה מאוד", סיכם חדד, "באר שבע באו מאוד נחושים והיה מאוד קשה להתמודד איתם. הם קבוצה טובה וחזקה ובמגרש הזה תמיד קשה לנו, אבל נתנו הכל והוכחנו הרבה אופי במשחק הזה".

על אבירם ברוכיאן אמר חדד: "הוא לא הפתיע אותי. אני יודע מי זה אבירם ומה היכולות שלו. מאוד לא רצינו שהוא יבקיע נגדנו ובכלל, היה מוזר לראות אותו בצד השני. זה עדיין מרגיש שהוא חלק מאיתנו".

על המאבק על מקום בפלייאוף העליון אמר חדד: "לא מעט קבוצות נלחמות ונותנות הכל כדי להגיע לשם ואנחנו לא מתכוונים לוותר. במחזור הבא אנחנו חוזרים לטדי וליתרון הכי גדול שלנו. אני בטוח שאילולא שני משחקי הרדיוס, היינו משיגים יותר משתי נקודות".

אופיר קריאף הוסיף בסיום: "צריך להעריך את הנקודה הזאת. שחקנים ירקו דם כדי לשמור על השער שלנו ולא היינו רחוקים גם מלהבקיע ולנצח. אנחנו קבוצה שמורכבת כמעט כולה משחקני בית שמשחקים בשביל האוהדים והסמל ונמשיך לעשות את זה בכל מגרש. בשבוע הבא אנחנו חוזרים לטדי וזה גם הזמן לחזור לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אבירם ברוכיאן, קשר הפועל באר שבע מול דריוס פרננדס, קשר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אנחנו לא נשברים גם במשחקים לא טובים". פרננדס/קובי אליהו

החלוץ עמית בן שושן צפוי לקבל היום את תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שני הבא בטדי. ערן לוי סיים את המשחק עם כאבים עזים וינצל את יומיים המנוחה שנתן המאמן לשחקנים על מנת להתאושש. צמד הקרואטים של הקבוצה, דינו שקבורץ ודומיניק גלאבינה, ייצאו לחופשת מולדת בת שלושה ימים. קובי מויאל, שעלה לשחק חולה, סיים עם כאבים עזים באשכים בעקבות תיקול עם אבירם ברוכיאן וייתכן שייבדק היום או מחר.

בבית"ר יעסקו בימים הקרובים באפשרות להתחזק בחלוץ בחודש ינואר. בשלב ראשון בדקו במועדון אפשרות להתחזק באחד משחקני ההתקפה שעשויים להיות משוחררים ממכבי חיפה, כשהעדיפות היא לשלומי אזולאי. במקביל, המאמן אלי כהן מחכה לאור ירוק ותקציב ראוי על מנת לנסות ולסכם עם אחד מהחלוצים שאחריהם הוא עוקב בשבועות האחרונים.

חברי הדירקטוריון יעשו מאמצים יחד עם היו"ר איציק קורנפיין להגיע להסכמה על הקצאת סכום ראוי של לפחות 400 אלף ש"ח לחיזוק ההתקפה. גורם בדירקטוריון אמר: "לא נביא מישהו צעיר שלא עשה כלום. אם נראה שיש מישהו מוכח וראוי, ניתן לאלי את כל הקרדיט וייעשו כל המאמצים לגייס את הכסף. יש לנו קבוצה של פייטרים והקהל מזדהה איתה גם כשהיא פחות טובה".

אגב, מקורבי ארקדי גאידמק מדברים על התעניינות מחודשת של הבעלים בקבוצה והעלו אפשרות שהוא ידאג לסיוע כספי בינואר. בסביבת הבעלים אמרו: "הוא מתעניין לאחרונה כמו בהתחלה, כשהוא רק קנה את בית"ר. אכפת לו, הוא מתלהב מהחזרה של האוהדים לעניינים ואפילו בודק אפשרות לסייע למועדון, אבל שום דבר לא ודאי כרגע".

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. ברני ארדוב
בסביבתו של גאידמק אומרים: "אכפת לו, הוא מתלהב מהחזרה של האוהדים"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully