וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד קהל

בית"ר ירושלים קלקלה את החזרה לטדי, יוסי מזרחי שוב הסתפק במועט. אורן יוסיפוביץ ו-41 אשדודים מסכמים ערב קר ביציע הצפוני. בתפריט: אבא של ישראל ראש, בני הדודים של אבו ענזה והחברה של ניר ביטון

one

ועדת ביקורת

גישות וחניות: אשדוד בטדי? מהבחינה הזו, תבואו כל ערב. לא רק שהכבישים היו פנויים, נמצאה חניה מאחורי היציע המזרחי. נדיר.

קופות: נוער/חייל 40, מבוגר 80.

כמה המשחק צריך לעלות: היה קר, היה סילבסטר ואלי כהן וקובי מויאל אפילו לא התנשקו בחצות. 50 שקל.

קהל בית"ר ירושלים: 7,000 תומכים נלהבים הגיעו לערב שירה בציבור. כבר חודש שהם לא היו בטדי (רדיוס), וכבר חודש שהקבוצה שלהם קצת מזייפת. אבל הם, כרגיל, בדיוק בצליל הנכון. גם אותם מעצבנת מערכת היחסים בין המאמן לקשר הבית, וכמו שהמשחק התחיל, כך הוא גם נגמר: בשירת "קובי מויאל". לקחו צד, ועוד איך לקחו. המשימה הבאה: גם מול אשדוד אפשר להביא עשירייה. ציון: 8.

קהל מ.ס. אשדוד: 42 אנשים ספר הקאונטר. עצוב, עצוב, עצוב, ואיך אמר יוסי שריד, "לפיכך נתכנסנו". ציון: 3.

הרגע של המשחק: קצת לפני תוספת הזמן, שלט החילוף סימן שחן עזריאל יוצא החוצה. אלי כהן הראה את דעתו על להכריע את המשחק הזה, והקהל הירושלמי השמיע את דעתו בנוגע להחלטה. גם מאמן היריבה הסכים עם הקולגה. "אני מרוצה מהתוצאה", אמר יוסי מזרחי. "תיקו בטדי זה בסדר". אוי, כמה שהם טועים. תיקו זה ממש לא בסדר.

המספר הנוסף: 4. ארבעה שבועות רצופים שהמשחק המרכזי יוצא להפסקת המחצית עם 0:0. רחמים על ארבל ונוימן, רחמים על בוני ומסך הטאץ', רחמים על הצופים.

אוהדי מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"כל הקבוצה לבוא לפה!", צווחו האוהדים הבודדים של אשדוד. "מה כל הקבוצה?", שאל אחד מהם, "יש יותר שחקנים מאוהדים". "צודק", ענה אחר. "שהם יצעקו לנו 'כל הקהל לבוא לפה'"./קובי אליהו

מעשה שהיה, כך היה

הקופות בטדי. שלום, אפשר כרטיס ליציע של אשדוד? "לא פה", מסביר הקופאי. "יש קופה ניידת מאחורי היציע הצפוני.

מאחורי היציע הצפוני. שלום, אפשר כרטיס ליציע של אשדוד? "לא פה", מסביר הסדרן. "שם", אמר והצביע על טנדר כתום שהוא גם מזנון. מוכרים כרטיסים בטנדר? "ככה זה", הוא מבהיר. "שם מוכרים כרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת". ומה קורה כשבאות לפה קבוצות גדולות? "הו, זה הרבה יותר מסודר", מתגאה מאבטח נחמד שעמד ליד. "במקרים כאלו מוכרים את הכרטיסים באוטובוס".

טנדר כתום שהוא גם מזנון. שלום, אפשר כרטיס ליציע של אשדוד? "בוא", אומר המוכר, ומכוון לדלת האחורית. אתה שם לו 80 שקל ביד והוא מוציא כרטיס מקופסת קרטון שמונחת ממש קרוב לארטיקים. איזה כיף. גם כרטיס למשחק כדורגל בליגת העל וגם פלשבקים מ"חפש את המטמון".

היציע הצפוני. "42", סופרת מאבטחת אחרת וסוגרת את השער. 42 אוהדי הקבוצה האורחת מגיעים למשחק ליגת העל באצטדיון הכי טוב בארץ. סליחה. לא כולם אוהדים. היו שם כ-20 קרובי משפחה של שחקנים. וכמה שוטרים. ומאיר וגיא, שהם אוהדים אבל באו רק כי היו בדרך למקום אחר. ושני ילדים שהתגלו כאוהדי בית"ר, וסולקו מהאצטדיון לאחר ששוטר גילה שהתפלחו. ומשה, חייל שעושה יומיות ובא למרות שהוא בכלל אוהד מכבי חיפה. ועיתונאי מוואלה! ספורט. "כל הקבוצה לבוא לפה!", צווחו האוהדים הבודדים של אשדוד. "מה כל הקבוצה?", שאל אחד מהם, "יש יותר שחקנים מאוהדים". "צודק", ענה אחר. "שהם יצעקו לנו 'כל הקהל לבוא לפה'".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דינו שקבורץ בית"ר ירושלים מול אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"איזו קבוצה גועל נפש, אני קונה תיקו". אשדוד במגננה/קובי אליהו

בטדי אפילו לא ציפו לתעסוקה ביציע הצפוני, והמזנון בחלק הזה של האיצטדיון אפילו לא נפתח. "בושה", אמר אוהד צמא. "אפילו בשביל אדם אחד צריך לפתוח". בטדי אלתרו והזעיקו 'מלצר', ששאל את כל ה-42 מה הם רוצים, וחזר עם השלל תוך 10 דקות. "צריך להבין", אבא של ישראל ראש מתחיל בהסברה, "קר, ויש שידור, ולקבוצה פחות הולך, וזה בירושלים. אז לא באים הרבה אוהדים". "אתה עיתונאי?", שואלת החברה של ישראל ראש, שישבה מימין לאמא של ישראל ראש. כן. "אל תשכח לפרגן לבלם". לא נראה שהוא כל כך מסתדר עם ערן לוי. "ערן לוי הזה מדהים", החמיא אבא ראש לשחקן הכי שווה צפייה במדינה. "איזה פצצות. ישראל גם קיבל צהוב בגללו". "אבל איזו הזדמנות היתה לישראל", מתפרצת אימא ראש, ומזכירה את המצב הקורץ של הבן בדקה ה-22.

אחרי חצי שעה של כדורגל, האולטרא של אשדוד צעק: "איזו קבוצה גועל נפש, אני קונה תיקו". הקבוצה שלו היתה גועל נפש. כבר הרבה זמן, להוציא הבלחה מול עכו, החבורה של מזרחי לא משחקת. זה מתחיל להזכיר יותר מדי את העונה שעברה, אז פתחה אשדוד בסערה ואף הגיעה למשחק העונה מול קרית שמונה, רק כדי להתפרק לחלוטין לאחר מכן.

בדקה ה-50 זה גם נראה ככה. בית"ר, שמחפה על סגל חסר באמצעות הרבה מחשבה וטריקים, הוציאה לדרך אחד כזה מדגל הקרן. ערן לוי לשי חדד לערן לוי לשי חדד, שהרים מושלם למצח של חן עזריאל. גם אם החלוץ היה מנסה להחמיץ הוא לא היה מצליח. הירושלמים התלבטו אל מי לרוץ, והתחלקו שווה בשווה בין הכובש למבשל. טדי חגג 0:1, וכנראה הרוויח סופית מגן ימני. השחקן המהיר ביותר בבית"ר מתברר גם כאחד שיודע לתת כדור לגול. אתמול הוא עשה זאת בפעם השלישית העונה – רק עופר ורטה עשה יותר ממנו מהעמדה הזו. "זה לא מקרי", פרגן אלי כהן בסיום. "אין הרבה שחקנים שיכולים להגביה תוך כדי תנועה כמו חדד. הוא עשה זאת גם בשער השוויון של עזריאל נגד הפועל. הוא המגן הימני הטוב בארץ".

האורחים היו אנמיים כמו הצבע שלבשו, וכמעט ולא סיכנו את השער של אריאל הרוש. דוד רביבו שוב לא הורגש, ויצא בדקה ה-61 מבלי שבכלל שמו לב. דימיטאר מקרייב כבש שער אחד בתשעת המשחקים האחרונים; מוראד אבו ענזה משלים את האימפוטנציה עם 1 מ-11. בשורות התחתונות יושבים פאדי ואנטר מאבו גוש, בני דודים של אבו ענזה. "אני כזה דביל", מתוודה פאדי. "הייתי צריך להיות בכלל בבית לחם. יש מסיבה, בחורות יפות, הכל. אבל אז אבו ענזה התקשר, ביקש שנבוא". הזמן עובר, אשדוד נראית כמו כלום, ואנטר מוציא מהכיס טופס ווינר. "עשיתי בשכל שהימרתי על בית"ר", הוא מראה, "אבל ששש... שאבו ענזה לא יידע".

שחקן מ.ס. אשדוד ניר ביטון נוגח מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"כבר התרגלנו לזה שלא בא קהל איתנו. זה קשה, זה מבאס, אבל ככה זה. כשניצחנו חמישה משחקים רצופים באו איתנו לבלומפילד 2,500 איש. אנחנו צריכים להשתפר ולגרום להם לרצות לבוא עוד". ניר ביטון מחזיר את אשדוד לתמונה/קובי אליהו

לניר ביטון היו תוכניות אחרות. בדקה ה-76 הוא נשלח קדימה ובשארית כוחותיו שיגר שמאלית שנקלטה בידיים של הרוש. "זבל", קילל האולטרא של אשדוד. "מנצ'סטר סיטי, עאלק". ארבע דקות לאחר מכן הוא כבר חשק בקעקוע של מספר 4 על החזה. ורטה, בשלן כבר אמרנו, הרים מצוין, וביטון, מאלה שצריכים להתכופף כדי לנגוח, הפגיז 1:1 מרשים. "אמא!", החברה של ניר ביטון צווחה אל תוך הנייד, "איזה כיף".

ובגלל שכמעט לא היה קהל אשדודי, ניר ביטון בטח שמע אותה. "האמת", הוא הודה בסיום, "כבר התרגלנו לזה שלא בא קהל איתנו. זה קשה, זה מבאס, אבל ככה זה. כשניצחנו חמישה משחקים רצופים באו איתנו לבלומפילד 2,500 איש. אנחנו צריכים להשתפר ולגרום להם לרצות לבוא עוד". על ההוא שקילל על מנצ'סטר, ועל המשקל שההעברה המטאפורית מעמיסה על הכתפיים, אמר השרוך: "זה לא משפיע עליי. זה הכדורגל, רגע אחד אתה למטה ורגע אחד אתה למעלה". אתמול הוא היה למעלה.

שריקת הסיום שחררה "יש" גדול אצל האשדודים. כמו יוסי מזרחי, גם הם מהזן שמסתפק במועט. לא ייאמן שאחרי ארבעה הפסדים מחמישה משחקים, הם עדיין במקום השלישי. ליגה-ליגה יש העונה. אוהדי בית"ר היו מאוכזבים אבל פרגנו, למרות ארבע תוצאות תיקו רצופות וחודש וחצי בלי ניצחון ביתי. "איזה קהל", מחמיא גם פאדי. "חוץ מהגזענות והאלימות וזה שפעם הם פירקו לי את האוטו, הם מדהימים. איזה שירים". 42 אנשים התרוקנו מהיציע הצפוני, ופאדי סיים עם טיפ של אלופים: "איך שאני יוצא, אני צועק 'יאללה בית"ר' ושם צעיף צהוב-שחור. בכל זאת, לא חבל על האוטו?".


לטוויטר של אורן יוסיפוביץ

מייל: orenjos@walla.co.il

1:1 בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד

אלי כהן: "מתחילת השנה אנחנו משוועים לחלוץ"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

כל המשחקים במדור "צופה מהצד"

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קהל שדווקא דופק עבודה. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו
מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
"אין הרבה שחקנים שיכולים להגביה תוך כדי תנועה כמו חדד. הוא עשה זאת גם בשער השוויון של עזריאל נגד הפועל. הוא המגן הימני הטוב בארץ". אלי כהן/קובי אליהו
מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי. קובי אליהו
"תיקו בטדי זה בסדר". חבל. יוסי מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully