וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "אנחנו פראיירים, המשחק היה לנו בידיים"

שחקן בית"ר היה מאוכזב מה-1:1 עם אשדוד. אלי כהן: "מתחילת העונה אנו משוועים לחלוץ". מזרחי: "התיקו טוב לנו מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שני) תוצאת תיקו רביעית ברציפות, כאשר סיימה ב-1:1 עם מ.ס. אשדוד בטדי. הקבוצה של אלי כהן היתה טובה יותר למשך מרבית המחצית הראשונה ואף עלתה ראשונה ליתרון מראשו של חן עזריאל בדקה ה-50, אולם ניר ביטון איזן לקבוצה מעיר הנמל עם נגיחה משלו בדקה ה-80, וחילק את הנקודות. בית"ר תקווה לשוב למסלול הנצחונות כשתתארח במחזור הבא אצל הפועל עכו, בעוד אשדוד תארח את מכבי חיפה.

שחקן מ.ס. אשדוד ניר ביטון חוגג עם חבריו. קובי אליהו
חילק את הנקודות. ניר ביטון חוגג/קובי אליהו

מספר דקות לפני פתיחת המשחק, הודיעה בית"ר ירושלים כי תמריא בשבוע הבא למשחק ידידות מול טרק גרוזני הרוסית, שיתקיים ביום רביעי הבא.

"פשוט לא ניצלנו את המצבים", אמר אלי כהן על תוצאת התיקו. "לא ניצלנו את המומנטום, לא בגלל שלא רצינו, אלא פשוט בגלל שלא הלך. התכוננו למצבים הנייחים ודווקא ניר ביטון, השחקן הכי גבוה, נשאר פנוי. שילמנו על זה ואיבדנו את הנקודות". על החילוף של ערן לוי, מהשחקנים הבולטים הערב, אמר כהן: "הייתה ירידה בכושר של ערן לוי במהלך המשחק ובחצי השני הוא לא היה באותה יכולת".

על שינוי השיטה שיצטרך להתבצע לכשיצטרף חלוץ אמר המאמן: "נצטרך לשנות את השיטה שלנו. נראה מה יהיה כשנקבל חלוץ. אנחנו לא תלויים בעצמנו גם מבחינת התקציב, וגם מבחינת הדרישות שלנו. אני מקווה שנוכל להביא חלוץ כי לזה אנחנו משוועים מתחילת העונה. אנחנו מצליחים להגיע למצבים, אבל אין רגל מסיימת. הקהל נהנה מקצב של משחק, היו אירועים היה מעניין. זה מה שאנחנו צריכים למכור לקהל".

ערן לוי אמר: "הייתה תקופה שאלי כהן החליט שאני אשב על הספסל, אבל זו החלטה לגיטימית. זו החלטה של מאמן נטו. לגבי המשחק, חבל כי המשחק הזה היה לנו בידיים. זה סוג של פספוס. אנחנו פראיירים. אם היינו מנצלים את המצבים היינו יכולים לנצח גם 0:2 או 0:3. אני צריך להגיע לכושר שיא. אני עובד קשה בשביל זה. אני שמח שהיה לי משחק טוב, אבל מי שיגיד לי אם היה לי משחק טוב או לא זה רק אלי כהן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ערן לוי בית"ר ירושלים מול מיכאל סירושטן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"המשחק הזה היה לנו בידיים". ערן לוי/קובי אליהו

בצד השני, אמר מאמן אשדוד יוסי מזרחי: "לא חושב שהחילופים היו אלו שהחזירו אותנו למשחק. גם אחרי שביצענו את החילופים לא שלטנו בקצב המשחק. דווקא בחצי הראשון היו לנו קטעים לא רעים בכלל, אבל לא היינו מפוקסים וחדים. אני שבע רצון מהנקודה. אחרי שני הפסדים לבוא לטדי ולהוציא נקודה זה טוב מאוד. הקבוצה חסרת ביטחון אחרי שני ההפסדים וראו את זה. בחוץ אנחנו משחקים הרבה פחות טוב מבבית, צריך לתת את הדעת על זה".

לגבי המערך בו שיחק אמר המאמן האורח: "השיטה שלנו נשארה אותו דבר מתחלת העונה, זו היכולת שלנו שפחות טובה. אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים. בחצי הראשון עופר ורטה יצא להתקפה ועשה בעיות לבית"ר, אבל בחצי השני פחות. הם לא יצאו להתקפה ואלו לא היו ההוראות. הכוח שלנו הוא במגינים התוקפים ולא ניצלנו את זה במחצית השנייה".

מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי. קובי אליהו
"אחרי שני הפסדים לבוא לטדי ולהוציא נקודה זה טוב מאוד". יוסי מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully